مدیرکل امور مالیاتی گلستان

فرهنگ سازی مالیاتی با کمک رسانه ها محقق خواهد شد

یکی از موضوعاتی که در گلستان باید  بیش از گذشته در مورد آن کار شود فرهنگ سازی مالیاتی است.
یکی از موضوعاتی که در گلستان باید بیش از گذشته در مورد آن کار شود فرهنگ سازی مالیاتی است.
کد خبر: ۱۴۱۲۱۲۱
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  قربان حاجی مشهدی، مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت : یکی از موضوعاتی که در گلستان باید  بیش از گذشته در مورد آن کار شود فرهنگ سازی مالیاتی است.
وی بیان کرد: در سال گذشته دو هزار و 400 میلیارد تومان درآمد در تمام منابع برای تمام دستگاه های استان در نظر گرفته شده بود تا در ردیف بودجه قرار بگیرد که از این میزان دو هزار میلیارد تومان مربوط به درآمد مالیاتی و ۴۰۰ میلیارد تومان هم مربوط به سایر دستگاه ها بود.
حاجی مشهدی اضافه کرد: از دو هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی، دو هزار و 300 میلیارد تومان تحقق یافت ولی از ۴۰۰ میلیارد تومان سهم دیگر دستگاه‌های تنها ۱۵۰ میلیارد تومان محقق شد.
وی عنوان کرد: امسال سهم درآمدهای مالیاتی بیشتر هم شده و برای استان حدود سه هزار و 100 میلیارد تومان تکلیف درآمدی تعیین شده است که از این میزان سه هزار میلیارد تومان مربوط به درآمد مالیاتی و بقیه سایر درآمدها است.
مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: گلستان از نظر درآمدی جزو سه استان آخر و استان ضعیف و کمتر توسعه یافته است که می طلبد در زمینه فرهنگ سازی سایر دستگاه ها به ما کمک کنند.
حاجی مشهدی افزود: باید بر معوقات مالیاتی تمرکز کنیم، سه برابر تکلیف درآمدی امسال، معوقات مالیاتی داریم که نقش دستگاه های نظارتی و رسانه‌ها و صدا و سیما در این زمینه بسیار اثرگذار است.
وی گفت: در زمینه حمایت از تولید تلاش می‌کنیم که پرونده های در زمینه مالیات به کارگروه رفع موانع تولید کمتر برسد و در کنار حمایت از تولید پیگیر معوقات و مبارزه با فرار مالیاتی هم هستیم.
مدیر کل امور مالیاتی گلستان بیان کرد: تا ۳۱ خرداد فرصت که آخرین فرصت تسلیم اظهارنامه مالیاتی است  همکاران ما در امور مالیاتی در روزهای تعطیل هم مشغول فعالیت بوده تا بتوانند به تحقق درآمد استان کمک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها