رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان خبر داد:

برگزاری 45 هزار نفر ساعت آموزش ویژه نیروهای مسلح استان کرمان

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان از برگزاری 45 هزار نفرساعت كلاس هاي آگاه سازي ويژه نيروهاي مسلح استان كرمان در قالب 195 جلسه طی سال 1401خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۲۱۱۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حجت الاسلام و المسلیمن علی توکلی زاده درادامه به برگزاری 26جلسه پيشگيري از وقوع جرم ويژه نيروهاي مسلح در کرمان طی سال گذشته اشاره کردوادامه داد:نیروهای مسلح استان کرمان از نظر سلامت در وضعیت مطلوب قرار دارند و اقدامات این سازمان بیشتر بر جنبه پیشگیری از وقوع جرم و ارتقای آگاهی و دانش نیروها متمرکز است.

وی تصریح کرد:با وجود سه عنصر دین،اخلاق و قانون انسان کامل شکل خواهد گرفت و اگر دنبال کمال باشیم، این سه عنصر رمز موفقیت خواهد بود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در بین نیروهای مسلح را مورد تاکیدقرار دادو افزود:برمبنای آموزش های لازم به نیروهای مسلح برآنیم که یک نیروی مسلح مقتدر،و سالم داشته باشیم که ضمن تسلط کامل بر قوانین و مقررات،به شکلی عمل نماید که رضایت عمومی جامعه حفظ گردد.

حجت الاسلام و المسلمین توکلی زاده،خاطرنشان کرد:نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر مبنای ولایت مداری و حرکت در مسیر ترسیم شده از سوی فرمانده کل قوا و براساس مجهز بودن به سلاح های ایمان، اراده،سلامت و عزت نفس، الگویی مقتدر برای نیروهای مسلح دنیا شناخته می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها