مجله پزشکی به سوالات شنوندگان پاسخ می دهد

برخی افراد جامعه در طول روز بنا به موقعیت هایی که با آن رو به رو می شوند، برایشان سوالات پزشکی پیش می آید و علاقمند هستند پاسخ صحیح هم برای سوالات شان دریافت کنند، به همین دلیل برنامه مجله پزشکی پاسخگوی سوالات پزشکی مردم است.
کد خبر: ۱۴۱۱۸۲۸
نویسنده گروه رسانه

به گزارش جام جم، با توجه به این که مجله پزشکی، برنامه ای تخصصی است کارشناسانی که در این برنامه حضور پیدا می کنند اعضای هیات علمی هستند که اطلاعات علمی و بروز دارند تا پاسخ های صحیح در اختیار شنوندگان قرار بگیرد.

همچنین کارشناس مجریانی که در حوزه های مرتبط مطلع هستند برای اجرای برنامه انتخاب شده اند. برنامه مجله پزشکی روز چهارشنبه ۲۴ خرداد موضوع شرایط اهدای خون و فواید آن را مورد بررسی قرار می دهد. مهمان برنامه هم دکتر عباس صداقت خواهد بود.

مجله پزشکی یکی از برنامه های شاخص و پرمخاطب شبکه رادیویی سلامت است که از گروه بهداشت و تندرستی با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف ارتقای سلامت مخاطبان این شبکه از طریق افزایش آگاهی آنها در حوزه خودمراقبتی روی آنتن می رود. 

هرچند تمرکز اصلی در این برنامه با توجه به هدف تعیین شده، ارائه راه های پیشگیری از بیمارها و توسعه بهداشت فردی و عمومی است اما در مورد علل و عوامل، علائم، راه های تشخیص و درمان بیماری ها نیز اطلاعات به زبان ساده در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها