مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در نشست با اصحاب رسانه گفت؛

بوشهر رتبه اول کشور در جذب وام تبصره ۱۶

مدیرکل بنیاد هرمزگان تاکید کرد:

مسئولان شهرستان بستک توجه بیشتری به جامعه ایثارگری داشته باشند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان تاکید کرد: مسئولان شهرستان بستک توجه بیشتری به جامعه ایثارگری داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان تاکید کرد: مسئولان شهرستان بستک توجه بیشتری به جامعه ایثارگری داشته باشند.
کد خبر: ۱۴۱۱۶۱۶

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان تاکید کرد: مسئولان شهرستان بستک توجه بیشتری به جامعه ایثارگری داشته باشند.

 

عطا ناوکی در جلسه‌ای که با حضور حجت‌الاسلام یونس قائدی امام جمعه بستک و محمد جلالی فرماندار این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا گفت: مردم شهرستان بستک از بدو شکل‌گیری انقلاب تاکنون فعالانه نقش ایفا کرده‌اند. 


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: تقدیم شهدا، جانباز و آزادگان ادعایی بر این گفتار است آنها ماموریت و دین خود را به خوبی ادا کردند و امروز وظیفه ما است که به دغدغه آنها پاسخگو باشیم. 


وی سپس با اشاره به خدمات انجام گرفته در یک‌ساله گذشته گزارش مختصری از فعالیت‌های بنیاد در زمینه‌های فرهنگی، درمانی و مسکن ارائه داد و از تعامل و همراهی مسئولان اجرایی بستک به ویژه همکاری امام جمعه این شهرستان در راستای جلب رضایت ایثارگران تشکر کرد. 


در ادامه جلسه محمد جلالی فرماندار شهرستان بستک ضمن اعلام آمادگی برای رفع مشکلات ایثارگران شهرستان بستک گفت: بی‌تردید با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم می‌توانیم مشکلات را به حداقل برسانیم و تا کنون اقدامات خوبی صورت گرفته است. 


در پایان حجت‌الاسلام یونس قائدی امام جمعه شهرستان بستک ضمن تشکر از خدمات انجام گرفته گفت: اجر معنوی این خدمت بسیار بالاست، لذا تلاش کنید در جهت خدمت به این قشر از همدیگر سبقت بگیرید که شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و قطعا اجر ما را خواهند داد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها