مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان:

بنیاد هرمزگان در سال 1401 جزء پنج استان برترشد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: بنیاد هرمزگان در سال 1401 با تلاش‌های بی‌وقفه، جهادی و همبستگی کارکنان جزء پنج استان برتر شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: بنیاد هرمزگان در سال 1401 با تلاش‌های بی‌وقفه، جهادی و همبستگی کارکنان جزء پنج استان برتر شد.
کد خبر: ۱۴۰۷۹۱۹

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: بنیاد هرمزگان در سال 1401 با تلاش‌های بی‌وقفه، جهادی و همبستگی کارکنان جزء پنج استان برتر شد.

 

عطا ناوکی در نشست شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان که در سالن اجتماعات این نهاد برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهید مطهری و هفته معلم، گفت: فرهنگیان ایثارگر نقش موثری در تعلیم و تربیت داشتند و بایستی قدردان آنها بود.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با تاکید بر اینکه کارکنان بنیاد از حاشیه‌ها خودداری کنند، افزود: ورود به حاشیه‌ها ما را از هدف اصلی که همان خدمت بی‌منت و نهایتاً رضایتمندی جامعه ایثارگری است دور می‌کند.


وی ادامه داد: گزارش عملکرد خود را به طور مستمر اطلاع رسانی کنید و تمام توان خود را صرف خلاقیت، نوآوری و رفع مشکلات جامعه هدف کنید و یقین داشته باشید خداوند متعال و روح مطهر شهدا به نیأت و عملکرد شما واقف است.

ناوکی با بیان اینکه ارتقای شاخص‌های بنیاد استان نشان دهنده رضایتمندی جامعه ایثارگر است، عنوان کرد: همانطور که سال گذشته در جذب اعتبارات و فعالیت‌های فرهنگی، مسکن، درمان، حقوقی و خدماتی این عزیزان خوش درخشیدید، تلاش کنید در سال جدید نیز با توکل به خدا و زیر چتر فرامین مقام عظمای ولایت و دولت خدمتگزار بیش از پیش انجام وظیفه کنید.


مدیرکل بنیاد هرمزگان ضمن اشاره به اینکه بنیاد هرمزگان در سال 1401 با تلاش‌های بی‌وقفه، جهادی و همبستگی کارکنان جزء پنج استان برتر شد، خاطرنشان کرد: در این امر مهم هماهنگی، همراهی و دعای خیر ایثارگران نیز به ما کمک کرد و نقش نماینده محترم ولی فقیه ، استاندار هرمزگان و نمایندگان مجلس بسیار پررنگ بود.


در پایان نشست معاونان و روسای ادارات ستادی برنامه‌ها و اهداف سال جدید را مطرح کردند و مصوباتی در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های بنیاد اتخاذ شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها