به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛مهدی همتی شلمزاری- هومان محمودی مدیر شرکت مخابرات منطقه چهار محال وبختیاری شامگاه شنبه 20 خرداد در دیدار و گفتگو با سرپرست موسسه فرهنگی جام جم در استان ضمن گزارشی از عملکرد سه ساله خود به دستآوردهای شرکت مخابرات در استان پرداخت.
مهندس هومان محمودی مدیرعامل منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری
شرکت مخابرات در برقراری و ایجاد ارتباطات از نقطه ای به نقطه دیگر نقش بسزایی ایفا کرده است
مهندس هومان محمودی افزود: شرکت مخابرات در برقراری و ایجاد ارتباطات از نقطه ای به نقطه دیگر نقش بسزایی ایفا کرده است و این شرکت در طول زمان و در دوران های مختلف، در راستای توسعه ارتباطات، مخصوصا ارتباط در مناطق محروم بسیار تاثیرگزار بوده و از نگاه مردم روستاها و مناطق با فاصله زیاد از شهر و فاقد امکانات ارتباطی، دور نمانده است.
منطقه مخابرات چهارمحال ، یکی از بزرگترین سرویس دهندگان خدمات ارتباطی و مخابراتی در کشور محسوب می شود
وی تصریح کرد: شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری، یکی از بزرگترین سرویس دهندگان خدمات ارتباطی و مخابراتی در کشور محسوب می شود که علاوه بر خدمات تلفن ثابت شهری، بسیاری از خدمات ارتباطی دیگر را ارائه می دهد.
مخابرات چهارمحال و بختیاری از جدیدترین فناوری های جهان بهره مند است
مهندس محمودی با بیان اینکه ، مخابرات چهارمحال و بختیاری از جدیدترین فناوری های جهان بهره گیری کرده تا بتواند خدمات دیتا تجاری و خدمات دیتا خانگی را نیز برای شهروندان به بهترین نحو ارائه دهددر راس امورات خود قرار داده.
وی در ادامه تاکید کرد: درآمد و هزینههای این شرکت با یکدیگر همخوانی ندارد و این شرکت در استان ماهانه یک میلیارد تومان درآمد دارد در حالیکه هزینه نگهداری سایتهای تلفن ثابت در استان بیش از یک میلیارد تومان هزینه دربردارد بهطوریکه درآمدهای این شرکت جبران یک چهارم هزینهها هم نمیشود.
خدمت به مردم وظیفه همه ما می باشد و مردم ارباب رجوع و ولی نعمت ما هستند
محمودی در خاتمه با تجلیل از کارکنان و خدمتگزاران این شرکت گفت : خدمت به مردم وظیفه همه ما می باشد و مردم ارباب رجوع هستند و آنها ارباب و ولی نعمت ما و باید در خدمتگزاری به مردم شریف و نجیب استان از هیچ کوشش و تلاشی دریغ ننموده.
وی در خاتمه به تغییر و تحولات یک ماه اخیر شرکت مخابرات اشاره کرد و گفت: تغییر مدیران و چرخش نیروها یک فرآیند کلی و غیر قابل اجتناب است و مدیران شرکت مخابرات باید مجهز به علم و تکنولوژی روز باشند و هرجا احساس شود مدیر و خدمتگزاری دیگر آن ظرفیت،نشاط و تسلط علمی و عملی را ندارد قطعاٌ در جایگاه فرد تجدید نظر خواهد شد و نیروهای زُبده و چابک جایگزین خواهند شد.
مدیرعامل منطقه مخابراتی چهارمحال افزود: ما با همه نمایندگان مردم استان تعامل و همکاری خوبی داشته و داریم اما هدف ما رضایت خدا و خلق خداست و در این مسیر تلاش می شود رضایت مردم و مشترکان مورد توجه باشد.
در پایان این نشست سرپرست موسسه فرهنگی جام جم ضمن تشکر از زحمات و خدمات پرسنل شرکت مخابرات و همچنین مدیران خدمتگزار و جهادی بر استفاده از نیروهای جهادی دلسوز و خدمتگزار در چینش مدیران و بهره مندی از دستآوردها جدید و تکنولوژی به روز در عرصه مخابرات و فنآوری اطلاعات تاکید انتخاب شرکت مخابرات استان بعنوان رتبه برتر و ممتاز را در بین 31 استان کشور حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان و مدیران این شرکت و بهره مندی از تجهیزات و فنآوری های پیشرفته در استان عنوان نمود.
عکس: مهدی همتی شلمزاری- مدیریت روابط عمومی مخابرات منطقه چهار محال و بختیاری
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد