فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خبرداد:

اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در کرمان

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمان تاکید کرد:

تاکید بر خودمراقبتی و استفاده از صندوق های امانات

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمان ضمن تاکید بر خود مراقبتی و نگهداری اشیای قیمتی در مکان های مناسب بر استفاده از صندوق امانات بانک‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۱۱۲۷۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ"پریور"در این خصوص گفت: اساسا خودمراقبتی به معنی حساسیت نسبت به رعایت اصول ایمنی و امنیتی و مراقبت از سلامت خود و اموالمان یکی از موضوعات مورد تاکید در امور روزمره همه افراد جامعه است.

وی با اشاره به دستگیری تعدادی سارق و زورگیرخیابانی در طرح های اخیر پلیس،بر مراقبت عابران پیاده از گوشی و دیگر وسایل همراهشان تاکیدو توصیه کرد:چه بهتر که خانم ها تا آنجا که می‌توانند از بردن زیورآلات در سفرها پرهیز کنند و طلاجاتی که حاصل پس اندازهای تدریجی آنان هستند رادرجای مناسب و مطمئن نگهداری و یا به صندوق امانات بسپارند.

سرهنگ"پریور"گفت:توصیه می شود خانم‌ها قبل ازمسافرت،زیورآلات خود را به این مراکز یا نزد افراد مطمئن بسپارند و اگر نیاز است آنها را با خود درسفر یا مهمانی ها به همراه داشته باشندحتما در نگهداری آن ها دقت و نسبت به خانم هایی که با طرح دوستی و همراهی به دنبال اغفال آنان و کش روزنی طلاجات و دیگر اشیای ارزشمند هستند حساس و مراقب باشند.

وی ضمن تاکیدبرمراقبت والدین ازفرزندان به ویژه دختران خردسال در مسافرت ها و زمان خروج ازمنزل گفت:استفاده از قفل های مناسب برای تمام درب ها و هرگونه منفذ قابل ورود و همچنین سپردن منزل به همسایگان مورد اعتماد نیز از زمینه های سرقت اموال و اشیایی که سرمایه یک عمر کار و تلاشمان هستند پیشگیری موثری خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها