رئیس کمیته امداد فلاورجان تاکید کرد؛

تسهیلات اشتغال مسیری برای ورود مددجویان به بازار کار

سال گذشته هزار و ۱۹۷ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان فلاورجان ایجاد شد.
کد خبر: ۱۴۱۰۰۳۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ علی محمد کاظم زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فلاورجان، با اشاره به بکارگیری حداکثری توان این نهاد در ایجاد بسترهای مناسب برای خودکفایی خانواده مددجویان، گفت: سال گذشته ۶۰ نفر از مددجویان تحت حمایت با دریافت ۷میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال با ایجاد درآمد پایدار، به خودکفایی رسیدند.

علی محمد کاظم زاده با بیان اینکه در یک دوره ۵ ساله تا ۱۴۰۱، خودکفایی ۲۶۱ مددجو در آمار این شهرستان به ثبت رسیده، ادامه داد: سال گذشته هزار و ۱۹۷ فرصت شغلی از طریق مشاوره و هدایت شغلی، طرح راهبران شغلی همچنین با معرفی به مراکز کاریابی برای مددجویان ایجاد شده است.

وی ارائه تسهیلات اشتغال را مسیری برای ورود به عرصه اقتصادی و افزایش درآمد پایدار برای مددجویان دانست و افزود: در این مدت ۹۸۱ مددجو با دریافت تسهیلات اشتغال به اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان وارد بازار کار در زمینه های صنفی صنعتی، خدماتی، دامداری و حمل و نقل، شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان فلاورجان، با تاکید بر آموزش مددجویان گفت: سال گذشته ۹۵۵ مددجوی جویای کار در دوره های آموزش مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی شرکت کردند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها