به گزارش جام جم آنلاین تهران، ولی الله حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف افزایش بهره وری تولید گندم در اراضی کشاورزی این شهرستان برگزار شده است.
وی افزود: از مجموع ۱۰۰۰ هکتار اراضی سطح کشت گندم در فیروزکوه، ۵۰۰ هکتار آن در بخش ارجمند قرار دارد.
همچنین کاردگر رئیس مرکز جهاد کشاورزی شهر ارجمند شهرستان فیروزکوه بیان داشت: در این دوره آموزشی مباحث مختلف فنی برای افزایش عملکرد محصول گندم با استفاده از حداقل بهره گیری از منابع آبی مطرح شد.
کاردگر خاطرنشان کرد: بهره برداران این بخش از برگزاری این دوره آموزشی استقبال کرده و خواستار تداوم آن شدند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند