جهش تولید در اسلامشهر با حمایت دولت مردمی

تولیدات شرکت سدید ۳۰ برابر شد

دستور رئیس شورای تأمین اسلامشهر برای برخورد با هنجارشکنان

در پی درخواست های متعدد مردمی در مورد برخورد با هنجارشکنی معدود افراد غافل در معابر و کسبه، فرماندار اسلامشهر در نامه هایی جداگانه به فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر و رئیس اتاق اصناف خواستار برخورد قانونی با هنجارشکنان شد.
کد خبر: ۱۴۰۶۶۲۷

فرماندار اسلامشهر در بخشی از این نامه ها آورده است: علیرغم همراهی قاطبه کسبه و بازاریان شهرستان و همچنین رعایت نجیبانه موازین شرعی توسط قاطبه بانوان شهرستان، اصرار برخی بر عدم رعایت اصول ارزش‌های والای اسلام در معابر پر تردد و اماکن موجب گلایه و دغدغه خاطر آحاد مردم شریف شده است.

وی در ادامه افزوده است: لذا شایسته است ضمن افزایش نظارت بر واحدهای صنفی با اولویت کافه ها، سفره خانه ها و رستوران ها و حضور میدانی عوامل فراجا در خیابان های پر تردید مانند باغ فیض، صیاد شیرازی و‌…، اعمال قانون در معابر، اصناف و خودروها با جدیت بیشتر صورت بگیرد.

فرماندار در پایان نیز بیان کرده است که: قطعاً این هنجارشکنی ها که عموماً از سر غفلت و ترویج بیگانگان صورت می گیرد با برخورد صحیح و مدبرانه برطرف خواهد شد.

طبق این نامه ها از اتاق اصناف نیز خواسته شده است که تا اطلاع ثانوی از صدور مجوز آغاز به کار کافی شاپ، سفره خانه و باغ تالارهای جدید بدون هماهنگی کمیسیون نظارت بر اصناف خودداری گردد.

پی نوشت: البته باید منتظر ماند و دید نهادهای فرهنگی شهرستان و شورای فرهنگ عمومی چه برنامه ای برای وضعیت موجود دارد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها