جهش تولید در اسلامشهر با حمایت دولت مردمی

تولیدات شرکت سدید ۳۰ برابر شد

حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر: بحمدالله تولیدات شرکت سدید از 5 هزار تن در سال 1400 به 150هزار تن در سال جاری رسیده و امروز این مجموعه عظیم صنعتی با ظرفیت تمام مشغول کار و تولید است و رشد تولید که در شعار امسال نیز از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته به خوبی در این شرکت محقق شده است.
کد خبر: ۱۴۳۹۱۱۱
فرماندار اسلامشهر ضمن بازدید از خط تولید و بخش های مختلف شرکت لوله و تجهیزات سدید که یکی از شرکت های مشکل دار شهرستان در سالهای گذشته بود، در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه وضعیت نامطلوب شرکت سدید در سالهای گذشته بویژه در سال ۱۴۰۰ از دغدغه های مهم مدیریت شهرستان در حوزه مسائل کارگری بود، گفت: بحمدا... تولیدات شرکت سدید از ۵ هزار تن در سال ۱۴۰۰ به ۱۵۰هزار تن در سال جاری رسیده و امروز این مجموعه عظیم صنعتی با ظرفیت تمام مشغول کار و تولید است و رشد تولید که در شعار امسال نیز از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته بخوبی در این شرکت محقق شده است.
 
در ادامه این جلسه هادی ترشیزی مدیرعامل شرکت لوله و تجهیزات سدید نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حمایت های فرماندار شهرستان برای احیاء و روند روبه رشد این شرکت گفت: امروز بخش عمده لوله گذاری طرح ملی انتقال آب دریای عمان به استانهای اصفهان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی توسط شرکت سدید انجام می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها