ما در دنیایی از نوآوری‌های باورنکردنی، دستگاه‌های هوشمند و ابزارهای ویژه ای زندگی می‌کنیم که می‌توان آنها را همیشه با خود حمل کرد.
ما در دنیایی از نوآوری‌های باورنکردنی، دستگاه‌های هوشمند و ابزارهای ویژه ای زندگی می‌کنیم که می‌توان آنها را همیشه با خود حمل کرد.
کد خبر: ۱۴۰۶۰۶۱
نویسنده ترجمه: حمیدرضا خاتونی - ضمیمه کلیک

با همه این پیشرفت‌ها در فناوری، گجت‌های واقعا جالبی عرضه می‌شوند.این روزها می‌توانید همه چیز را از پروژکتورهای جیبی گرفته تا کفش‌های ساخته شده از قاصدک و هواپیماهای بدون سرنشین که می‌توانند خودشان پرواز کنند، تهیه کنید. اما با وجود بسیاری از ابزارهای جالب این روزها، انتخاب آنهایی که واقعا باید بخرید می‌تواند دشوار باشد.

برای آسان‌تر کردن زندگی شما، جدیدترین ابزارهای ویژه سال ۲۰۲۳ را در این صفحه جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانید بهترین انتخاب‌‌ها را داشته باشید.

دیجی آواتا
پهپادهای دید اول شخص دستگاه‌های منحصربه‌فرد که به شما امکان می‌دهند یک هدست قرار دهید و یک پهپاد را از دید اول شخص به پرواز درآورید، نزدیک‌ترین حسی هستند که می‌توانید به مانند پرنده پرواز را احساس کنید.

اپل واچ اولترا
اپل ساعتی ساخته که تا عمق ۱۰۰ متر در برابر آب مقاوم است، می‌تواند با دماهای بسیار کم و زیاد مقابله کند، عمر باتری چشمگیر ۳۶ ساعته دارد و دارای برنامه‌های دقیق برای ردیابی تناسب اندام و سلامتی شما است.

Velo ۲
این دستگاه دایره ای کوچک به دوچرخه شما متصل می‌شود و حداقل دستورالعمل‌های ناوبری را که از ردیابی سفرهای واقعی ساخته شده اند به شما ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید سرعت، زمان رسیدن، مسافت خود را ردیابی کرده و زمان را بررسی کنید. حتی ضد آب است!

کراس اوور گارمین اینستیکت
این ساعت برای افرادی که به نظر می‌رسد هر ثانیه از روز ورزش می‌کنند مناسب است. ورزش انتخابی شما واقعا مهم نیست، منوهای بی پایان این ساعت برای شما حالتی خواهند داشت.

Sony LinkBuds در خاکستری Sony
سونی همیشه در فناوری هدفون پیشرو بوده است و با جدیدترین هدفون خود، کاری نسبتا منحصر به فرد انجام می‌دهد.با فناوری این هدفون می‌توانید از محیط اطراف خود و افرادی که ناامیدانه سعی می‌کنند توجه شما را جلب کنند در حین لذت بردن از موسیقی خود آگاه باشید.

متا کوئست پرو
اگر می‌خواهید از متاورس و واقعیت مجازی لذت ببرید، Meta Quest Pro ۲ احتمالا بهترین راه برای انجام این کار خواهد بود. متا که قبلا با نام فیس‌بوک شناخته می‌شد، برای ارائه جدیدترین و چشمگیرترین مشخصات موجود در دنیای VR، پولی را برای این کار ریخته است.

iRobot Roomba J۷+
iRobot، یک جاروبرقی رباتی ویژه است که وقتی به فرش نزدیک می‌شود از سر راه خود بلند می‌شود. در تئوری، این به معنای رباتی است که می‌تواند کاملا مستقل بوده و نیازی به کمک نداشته باشد

HyperX Cloud Alpha
HyperX Cloud Alpha یک جفت هدفون بازی است که بیش از همه چیز را ارائه می‌دهد: عمر باتری فوق العاده. HyperX ادعا می‌کند که این هدفون ۳۰۰ ساعت عمر باتری دارد. این بدان معناست که شما می‌توانید بیش از ۱۲ روز متوالی و بدون شارژ از این هدفون استفاده کنید.

Amazon Kindle Scribe
یکی از ویژگی‌های کیندل قلم استایلوس است. با Kindle Scribe، می‌توانید روی کتابی که در حال خواندن آن هستید، یادداشت بردارید، یادداشت‌های دست‌نویس بنویسید، و به طور کلی از Kindle خود بهره بیشتری ببرید.

DJI Osmo Mobile ۶
DJI Osmo Mobile ۶، گیمبالی که می‌توانید با گوشی هوشمند استفاده کنید.این کار حرکت شما را هنگام فیلمبرداری متعادل می‌کند، و به شما امکان می‌دهد حتی زمانی که در حال دویدن هستید، ویدئویی صحیح بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها