تلاش مضاعف برای تسهیل امور در رفع مشکل نیازمندان

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان در سفر یک روزه به شهرستان برخوار با فرماندار این شهرستان دیدار و گزارشی از عملکرد این نهاد و تنوع خدمات رسانی به نیازمندان ارائه کرد.
کد خبر: ۱۴۰۵۶۶۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ کریم زارع مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در این دیدار، ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی فرماندار شهرستان، به اولویت ساخت مسکن برای خانواده های پرجمعیت، زنان سرپرست خانوار، خانواده ایتام و ... اشاره کرد و اظهار داشت: این نهاد برای توانمند شدن خانوارهای تحت حمایت، در صورت تامین زمین در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، با مشارکت خیران، خانه می سازد.

کریم زارع با اشاره به مشکلات افراد تحت پوشش کمیته امداد، مهمترین دغدغه مددجویان را تامین مسکن خواند و ادامه داد: ساخت مسکن مناسب برای مددجویان تحت پوشش از برنامه های این نهاد است که برای این مهم علاوه بر برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح کلان، از طریق انعقاد تفاهم نامه کشوری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی، به همه ظرفیت های استان و شهرستان، همچنین مشارکت نیکوکاران نیاز است.

وی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد با هدف رشد، توانمندسازی و کاهش تبعات فقر بین خانواده های تحت حمایت است، افزود: برای ایجاد شرایط اشتغال پایدار نیز، به مددجویان و نیازمندان ۵ دهک اول جامعه با مشاوره، هدایت شغلی و پرداخت تسهیلات کمک می شود.

محمدرضا قربانی فرماندار شهرستان نیز در این دیدار با تاکید به هم افزایی هرچه بیشتر بسیج، شهرداری ها و خیران برای خدمت به جامعه هدف این نهاد، بیان کرد: کمیته امداد که از برکات امام خمینی(ره) است در کشور ما برای کمک به نیازمندان گام های موثری برداشته که نظیر آن در کشورهای دیگر کمتر مشاهده می شود.

گفتنی است؛ مدیر کل کمیته امداد استان در این سفر یک روزه با امام جمعه شهرستان برخوار نیز گفتگو داشت و علاوه بر دیدار با خانوارهای تحت حمایت و بازدید از طرح های اشتغال این نهاد در شهرستان، درخصوص بسترسازی مناسب برای توانمند شدن خانوارهای تحت پوشش و تسهیل امور در رفع مشکل نیازمندان با پرسنل کمیته امداد شهرستان گفتگو کرد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها