برگزاری ضیافت افطاری برای ایتام و محسنین کمیته امداد منطقه دو اصفهان

همزمان در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، تعدادی از مددجویان، فرزندان ایتام و نیازمندان با مساعدت نیکوکاران بر سفره افطاری مهمان شدند.
کد خبر: ۱۴۰۴۸۸۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ حسین کریمی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه ۲ اصفهان، گفت: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، ۲۰۰ نفر از مددجویان و فرزندان یتیم و نیازمند تحت حمایت منطقه با مساعدت خیران در ضیافت افطاری مهمان شدند.

حسین کریمی با اشاره به مشارکت خیران در طرح اطعام مهدوی، ادامه داد: از شروع ماه مبارک رمضان تاکنون، با مساعدت نیکوکاران بیش از ۵۶ هزار و ۸۰۰ پرس غذا و ۶ هزار و ۲۲۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان بین خانوادهای تحت حمایت و نیازمندان منطقه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه نیکوکاران به خوبی از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان بهره می برند، افزود: امسال تاکنون ۶ هزار و ۲۲۰ بسته معیشتی با ارزشی بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان به همت خیران تهیه و به خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان اهدا شد.

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ اصفهان، با قدردانی از حمایت خیران در جریان سازی خیر و احسان، گفت: عموم مردم می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و نیز با شماره گیری #۰۳۱۳۲*۸۸۷۷* نذورات خود را بدست نیازمندان واقعی برسانند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها