مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، همراه با استاندار اصفهان به تعدادی از منازل مددجویان تحت حمایت سرکشی کردند.
کد خبر: ۱۴۰۴۷۶۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در دیدار با خانواده های تحت حمایت، اظهار داشت: اجرای طرح مفتاح الجنه موجب شکل گیری همت همگانی در حوزه رسیدگی به نیازمندان، زمینه سازی برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت های موجود در حوزه خیر و احسان و ایجاد فرصت های جدید در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد می شود.

کریم زارع با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف سرکشی مسوولان و خیران از منازل مددجویان و دیدار و دلجویی عاطفی از خانواده های تحت حمایت، ادامه داد: در این طرح مسوولان از نزدیک مشکلات خانواده ها را بررسی و نسبت به رفع مشکلات و نیازمندی خانواده ها اقدام می کنند.

وی خدمت به ایتام و محرومان و رفع نیازهای آنان را نه تنها عبادت بلکه موجب تکریم آنان مطرح کرد و افزود: در دیدارهایی که با حضور مسوولان همراه است، مشکلات مددجویان احصا و پیگیری برای رفع آنها انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، گفت: اجرای طرح مفتاح الجنه در ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه و همنشینی و مصاحبت مسوولان با خانواده های نیازمند همچنین به احیای ارزش های دینی و تکریم محرومان کمک می کند.

گفتنی است؛ استاندار اصفهان پس از این دیدار، نسبت به همراهی دیگر دستگاه ها و شرکت های تولیدی استان برای رفع مشکلات و تامین نیازمندی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد، تاکید داشتند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها