پخش بیش از ۶۰فیلم در تعطیلات

عیدانه سینمایی تلویزیون

کارآگاه برونو، پینوکیو، دنیای ژوراسیک ۳، حمل طلا، مردی به نام اتو، بازگشت گالیور، گردهمایی، دردسرهای استعداد فراوان، پوپر و شهر دودکش‌ها، سقوط، انسان و بیگانه، ۸۳، حس‌وحال سئول، برایتی ۲ ـ قدرت دوستی، سرزمین گربه‌ها، دوست من چیبورا، هارمونیکا، جهان‌من، پیرمردهای آتش‌نشان و آلیس فیلم‌های جدیدی هستند که در تعطیلات از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.
کارآگاه برونو، پینوکیو، دنیای ژوراسیک ۳، حمل طلا، مردی به نام اتو، بازگشت گالیور، گردهمایی، دردسرهای استعداد فراوان، پوپر و شهر دودکش‌ها، سقوط، انسان و بیگانه، ۸۳، حس‌وحال سئول، برایتی ۲ ـ قدرت دوستی، سرزمین گربه‌ها، دوست من چیبورا، هارمونیکا، جهان‌من، پیرمردهای آتش‌نشان و آلیس فیلم‌های جدیدی هستند که در تعطیلات از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۰۴۸۲۸
نویسنده ​​​​​​​نوشین مجلسی - گروه رسانه

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن دیگری همچون کیش‌ومات، گزارشگر ویژه، گلوله‌گمشده، هوای ناپایدار، دیدی کارشناس می‌شود، پروفسور دیوانه، قصه ببر و شکارچی پیر، دنیای مخفی آریتی، موزه پرماجرا، کوه‌ سرخ غرب، راز خانه بهجت، عملیات آمستردام، گوینده خبر ۲: افسانه ادامه دارد، آنان که آرزوی مرگم را دارند، سرافراز، مومیایی ۳، هیچ‌گاه دیر نیست، داستان خانواده مایرویتز، تسخیرناپذیران، زن‌بدلی، چمدان، ساعت شلوغی، بالا رو نگاه نکن، چینو، عروس فراری، مسابقه بزرگ آلاسکا، پلیس بورلی هیلز، شتاب، ماموریت کهکشانی، گوزن جوان، زباله، توفان شن، وانتافه، بچه‌های آسمان، پزشکان چینی، شانگ چی و افسانه ده حلقه، فردیناند، یاغی یک، سرانجام استاد ایپ، مگ و ... امروز ۳۱ فروردین، جمعه، شنبه و یکشنبه ۱، ۲ و ۳ اردیبهشت مصادف با عید فطر از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند که ما از میان‌شان پیشنهادهایی برای شما داریم.

روایت تازه‌ای از «پینوکیو»
فیلم سینمایی «پینوکیو» به کارگردانی رابرت زمکیس یکشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه دوی سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ آثار رابرت زمکیس از دهه‌ ۱۹۷۰ تاکنون در دنیای هالیوود مشغول فیلمسازی است و می‌توان به جرات گفت که سابقه‌ طولانی و درخشانی در این عرصه دارد. در این فیلم چهره‌هایی چون تام هنکس، بنجامین ایوان اینسورث، جوزف گوردون لویت، لورین براکو، کیگان مایکل کی، سینتیا اریوو و لوک ایوانز بازی می‌کنند. قصه آشنای این فیلم از این قرار است: پدر ژپتو که همسر و فرزندش را از دست داده و در تنهایی غمبار خود زندگی می‌کند، عروسکی چوبی که شبیه به فرزند ازدست‌رفته‌اش است ساخته و نام او را پینوکیو می‌گذارد. شب‌هنگام زمانی که ستاره آرزوها در آسمان پدیدار می‌شود، پدر ژپتو در قلب خود آرزویی کرده و ... .

نمایشی از ۱۴ مرد مصمم
فیلم سینمایی «۸۳» به کارگردانی کبیر خان امشب ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم با بازی رانویر سینگ، دیپیکا پادوکن و طاهر راج باسین، درباره ۱۴ مرد مصمم است که دو بار قهرمان کریکت جهان را شکست دادند و هند را به صحنه جهانی کریکت بازگرداندند. احتمالا علاقه‌مندان به سینمای بالیوود از تماشای این فیلم جدید که با سوژه محبوب هندی‌ها یعنی کریکت روی آنتن می‌رود، لذت خواهند برد.

«دنیای ژوراسیک ۳» در شبکه ۳
فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک ۳» به کارگردانی کالین ترورو شنبه ۲ اردیبهشت ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ در این فیلم که اثری جدید روی آنتن است دیچن لاچمن، برایس دالاس هاوارد و کریس پرت بازی می‌کنند. قصه برای علاقه‌مندان به دنیای دایناسورها می‌تواند جالب باشد: سال‌ها پس از حضور دایناسورها در حیات‌وحش زمین، اتفاقات ناگواری در حال رخ‌دادن است. دسته‌ای از ملخ‌های بزرگ، تمام محصولات ارگانیک مزارع را از بین برده‌اند... .

شناختن «مردی به نام اتو»
فیلم سینمایی «مردی به نام اتو» به کارگردانی مارک فورستر فردا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ اثر دیگری که با بازی بازیگر سرشناس، تام هنکس روی آنتن می‌رود فیلم جدید «مردی به نام اتو» است. در خلاصه داستان فیلم با بازی تام هنکس، جان هیگینز و کیلی هیمن آمده است: اتو اندرسون یک مرد منظم و جدی ۶۰ ساله است که در شهرک پترزبورگ زندگی می‌کند. او شش ماه قبل همسرش سونیا که معلم مدرسه بوده را از دست داده و از زندگی ناامید شده است اما ... .

قابی از «دردسرهای استعداد فراوان»
فیلم «دردسرهای استعداد فراوان» به کارگردانی تام گورمیکن شنبه ۲ اردیبهشت ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ حضور چهره‌هایی مثل نیکلاس کیج و پدرو پاسکال احتمالا تماشای این اثر جدید روی آنتن را جذاب خواهد کرد. در خلاصه فیلم آمده است: نیکلاس کیج، بازیگر سینما در زندگیش مشکلات مالی زیادی دارد ولی به او کار ندادند و او مجبور می‌شود برای تهیه پول در یک جشن‌تولد شرکت کند. او به یک ویلا دعوت می‌شود که ... .

«قدرت دوستی» همراه کودکان
انیمیشن سینمایی «برایتی ۲ ـ قدرت دوستی» به کارگردانی ویفنگ دینگ فردا ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این پویانمایی برای مخاطبان تلویزیون تازه است و در آن خواهید دید: یک گروه نجات متشکل کرم شب‌تاب، و چند حشره و یک ربات آبی به نام آروئرا تصمیم دارند حشرات دهکده خود را از آسیب‌های اطراف‌شان نجات دهند. آنها با تقسیم گوی‌های آبی نجات بین حشرات از آنها می‌خواهند در مواقع خطر گوی را روشن کنند تا ... .

نواختن هارمونیکا با امید
فیلم تلویزیونی «هارمونیکا» به کارگردانی سیدامید حسینی فردا ساعت ۱۶ از شبکه امید پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ هارمونیکا نخستین‌بار روی آنتن امید می‌‎رود و دغدغه جهانشمولی را به تصویر می‌کشد. پسری به نام حمید که دارای لکنت‌زبان است همراه مادرش که پرستار است در خانه‌ای زندگی می‌کنند. حمید در مدرسه مورد اذیت و آزار یکی از همکلاسی‌هایش به نام نادر قرار می‌گیرد که... . فاطمه گودرزی و پیام دهکردی در این فیلم تلویزیونی بازی کردند.

«آلیس» در افق
فیلم سینمایی «آلیس» به کارگردانی کریستین ور لیندل فردا ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ در این فیلم که برای آنتن اثری تازه است ککه پالمر، جانی لی میلر و آلیشا ویت بازی می‌کنند. در فیلم می‌بینیم: آلیس زنی سیاهپوست در قرن نوزدهم در مزرعه‌ای در جورجیا به بردگی گرفته شده است. صاحب او با او و دیگر بردگان رفتار بسیار خشنی دارد. او بسیار تلاش می‌کند فرار کند اما ... .

«مگ» در شبکه فراتر (۴k)
فیلم سینمایی «مگ» به کارگردانی جان تارتل تاب یکشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۲ از شبکه فراتر پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ در این فیلم با کیفیت برتر و با حضور چهره‌هایی مثل جیسون استاتام، بینگ بینگ لی و راین ویلسون خواهید دید: جوهان، متخصص امداد و نجات در آب‌های عمیق است که در یک ماموریت برای نجات جان افراد خود دو نفر از خدمه خود را در یک زیردریایی جا می‌گذارد و زیردریایی از شدت ضربه‌های مهیبی که از یک موجود ناشناخته دریافت می‌کند و...

دغدغه «پزشکان چینی» برای سلامت
فیلم سینمایی «پزشکان چینی» به کارگردانی اندرو لاو فردا ساعت ۱۱ از شبکه سلامت پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم با زیرنویس ویژه ناشنوایان پخش می‌شود. خلاصه داستان فیلم با بازی هان یو ژانگ، کوان یان و یاوان ژو از این قرار است: گروهی از پزشکان در بیمارستانی در ووهان چین اولین کسانی هستند که در جهان با بیماری جدیدی به نام کووید ــ ۱۹ برخورد کردند و ... .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها