پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان همزمان در ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی پیامی منتشر کرد.
کد خبر: ۱۴۰۴۷۷۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، همزمان در ۲۹ فروردین با صدور پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

روز ارتش جمهوری اسلامی یادآور پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و تایید ارتش و تاکید بر حمایت دو جانبه ملت و ارتش از یکدیگر و فرصت مناسبی برای تجلیل از رشادت های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند و تاریخ سراسر افتخار میهن عزیز اسلامی ایران به داشتن ارتش و ارتشیان غیور، جان بر کف و ایثارگر به خود می بالد.

پیش قراولی ارتش در مبارزه با ضد انقلاب از همان روزهای اول، ایستادگی تاریخی و مثال‌زدنی ارتش در مقابل تجاوز بعثی‌ها و سرانجام به خاک مالیدن پوزه متجاوز، برقراری امنیت آسمان ایران عزیز با گشت‌های شبانه‌روزی نیروی هوایی و چشمان بیدار پدافند، به اهتزاز درآوردن پرچم اقتدار ایران در آب‌های آزاد و پهنه اقیانوس‌ها با نیروی دریایی، امن نگه داشتن مرزها با نقطه عطف سد ورود داعش در مرزهای غربی با نیروی زمینی و آمادگی دائمی همه نیروها برای برخورد با هرگونه تجاوز؛ تنها بخشی از نتایج تصمیم آن اراده مبارک حضرت امام خمینی(ره) است.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار همانند دژ مستحکم، زینت بخش حکومت و وسیله عزت و اقتدار دین و کشور است.

اینجانب ۲۹ فروردین، روز ارتش را به همه هموطنان عزیز، نیروهای مسلح و همه سربازان شجاع و جان برکف اسلام از صمیم قلب تبریک عرض می کنم.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها