نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

کیفیت و قیمت محصولات برای صادرات رقابتی شود

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهارداشت: تولیدات و محصولات صنعتی باید با رویکرد صادرات توسعه پیدا کنند و نباید برای فروش محصولات تنها به بازار داخل کشور بسنده کرد. 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهارداشت: تولیدات و محصولات صنعتی باید با رویکرد صادرات توسعه پیدا کنند و نباید برای فروش محصولات تنها به بازار داخل کشور بسنده کرد. 
کد خبر: ۱۴۰۳۸۹۸

هرمزگان-جام جم انلاین-نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهارداشت: تولیدات و محصولات صنعتی باید با رویکرد صادرات توسعه پیدا کنند و نباید برای فروش محصولات تنها به بازار داخل کشور بسنده کرد. 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار با آقایان میرزاوندی سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس و عبادالله قسمتی سرپرست اجرایی آن شرکت که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد،گفت: تولیدات و محصولات صنعتی باید با رویکرد صادرات توسعه پیدا کنند و نباید برای فروش محصولات تنها به بازار داخل کشور بسنده کرد.

 

وی، ضمن تقدیر از زحمات کارکنان و مدیریت مجموعه فرآورده های شیلاتی بندر عباس با اشاره به اهمیت صادراتی کردن محصولات تولیدی، عنوان کرد: نباید به گونه‌ای باشد که با هدف بازارهای داخلی تولید کنیم و مازاد را صادر کنیم؛ چرا که اطمینان بازارهای جهانی نسبت به محصول تولیدی را کاهش می‌دهد.


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اهمیت توسعه متوازن استان هرمزگان، ابراز کرد: مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) همواره بر توسعه سواحل مکران تاکید داشته اند و به همین جهت صنعتگران نباید تمام تمرکز خود را روی مرکز استان و شهر بندرعباس قرار دهند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که ۳۵ درصد کشور را استان‌های ساحلی تشکیل می‌دهد و آبادترین مناطق جهان شهرهای بندری و ساحلی هستند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره روی اقتصاد دریا محور و دریاپایه تاکید دارند و باید در حوزه سیاست‌‌گذاری کلان اقتصادی به ظرفیت‌های دریای کشور توجه شود.


امام جمعه بندرعباس، با اشاره به اهمیت ایجاد و توسعه شرکت‌های اقماری، گفت: ایجاد و توسعه شرکت‌های اقماری و تکمیل زنجیره ارزش، علاوه بر خلق سرمایه می‌تواند باعث ارتقاء اقتصاد محلی استان هرمزگان شود. که به لطف خدا مجموعه بندرعباس نیز با کوشش نیروهای بومی و متخصص با جدیت در حال پیگیری این موضوع و رشد تولید می باشد.


در ادامه این دیدار ، مهندس علیرضا میرزاوندی سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس عنوان داشت: طی ماه های اخیر همواره این مجموعه سعی خود را بر آن داشته که با جدیت در توسعه بازارهای داخلی و خارجی حضور پر رنگی داشته باشد که همین موضوع باعث گسترش دامنه صادرات و پخش محصول در سراسر کشور گردیده است.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته با انجام پروژه های تحقیق و توسعه نیازسنجی بازار و ظرفیت سنجی مجموعه صورت پذیرفته است افزود: با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۴۰۲ مبنی بر رشد تولید و مهار تورم، این مجموعه در سال جدید پس از کسب مجوزهای لازم اقدام به بهره برداری از دو خط تولید جدید خود خواهد کرد که علاوه بر رشد تولید و افزایش سودآوری منجر به کارآفرینی بیشتر در استان خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها