فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

تحرک بیگانگان رصد می شود | به هر تجاوز پاسخ کوبنده خواهیم داد

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش گفت: کوچکترین تحرک از ناحیه بیگانگان در فراتر از مرزهای هوایی کشورمان رصد می شود و در لحظه به هر تخطی و تجاوز، پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ای خواهیم داد.
کد خبر: ۱۴۰۳۸۲۶

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش صبح امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ در جمع فرماندهان، کارکنان و مهندسان متخصص و فنی این منطقه پدافندی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع)، اظهار داشت: یقینا اساس و شالوده ارتش جمهوری اسلامی دینداری، اخلاص، اخلاق مداری، کارایی و دفاع جانانه از مرز و بوم کشورمان است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش، تاکید کرد: مجموعه ارتش همواره در هر شرایطی ملت عزیزمان را سرمایه اصلی خود می داند و در تمامی عرصه های مدیریتی، سازندگی، دفاعی مدافع راستین نظام مبتنی بر ولایت فقیه و تدابیر داهیانه ایشان است.

سرتیپ دوم عظیمی با بیان اینکه رشادت، شجاعت و ایثار کارکنان ارتش در دفاع از کیان نظام اسلامی ستودنی است، گفت: ایستادگی، مجاهدت و تلاش های شبانه روزی رزمندگان ارتشی از ابتدای انقلاب تاکنون مایه مباهات است چرا که متضمن امنیت و آرامش هموطنان عزیزمان به عنوان اولویت و خط قرمز نیروهای مسلح بویژه در مجموعه ی پدافند هوایی بوده است.

وی با بیان اینکه آموزش هایی که در مجموعه ی ارتش به کارکنان داده می شود قطعا مطابق با رزم واقعی و صحنه نبرد است، خاطر نشان کرد: موفقیت‌های متعددی که در رزمایش‌ها و تمرین‌های تخصصی نیروی پدافند هوایی ارتش نظاره گر هستیم قطعا ماحصل آموزش های تئوری و عملی منسجم، به روز، دقیق و همگام با تکنولوژی روز دنیا است و باید بیش از پیش با ابتکار و پشتکار نیروی انسانی متعهد و خلاق تقویت شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با بیان اینکه توان عملیاتی و قدرت دفاعی این منطقه پدافندی در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد، اظهار داشت: کوچکترین تحرک از ناحیه بیگانگان در فراتر از مرزهای هوایی کشورمان رصد می شود و در لحظه به هر تخطی و تجاوز، پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ای خواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها