با حضور معاون استاندار گلستان و فرماندار گرگان

بودجه سال 1402 شهرداری گرگان ابلاغ شد

بودجه 1800 میلیارد تومانی سال 1402 شهرداری گرگان با حضور مقامات استانی و فرماندار مرکز استان ابلاغ شد
بودجه 1800 میلیارد تومانی سال 1402 شهرداری گرگان با حضور مقامات استانی و فرماندار مرکز استان ابلاغ شد
کد خبر: ۱۴۰۳۳۹۶
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان، آیین ابلاغ بودجه همزمان با یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر با حضور مهدی مهیایی معاون هماهنگی و عمرانی استانداری گلستان، حسین علیقلی زاده مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری، عیسی پایین محلی فرماندار شهرستان، سید محمدرضا سیدالنگی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری گرگان برگزار شد.

مهندس سیدالنگی در این جلسه عنوان کرد: همکاران بنده در سال 1401 تمام توان خود را برای تحقق بودجه 1500 میلیارد تومانی انجام دادند.وی تصریح کرد: از مجموع بودجه سال گذشته، 900 میلیارد تومان به صورت نقدی، 300 میلیارد تومان از طریق فروش املاک و 300 میلیارد تومان در حوزه سرمایه گذاری دیده شده بود.

شهردار گرگان گفت: با این وجود به خاطر تورم موجود ما از حدود یک سوم از اختیار فروش املاک استفاده و تلاش کردیم از سرمایه های شهرداری حفاظت کنیم.

سیدالنگی با اشاره به طرح استقبال از بهار شهرداری گرگان بیان کرد: همه شهروندان و مسافرانی که از شهر گرگان بازدید کردند خدمات محسوسی را احساس کردند و برخلاف سال گذشته آرامش به طور کامل برقرار بود.

وی به شعار امسال اشاره و اظهار کرد: شهرداری در لایحه عوارضی که تهیه کرده، حداقل رشد در حوزه ساخت و ساز را لحاظ کرده تا با مهار تورم در این بخش به رشد تولید مسکن و انبوه سازان ساختمانی کمک کرده باشد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها