در خصوص توافق‌نامه انتقال ساختمان دخانیات در گرگان
توضیحات مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات

در خصوص توافق‌نامه انتقال ساختمان دخانیات در گرگان

امضای توافق‌نامه انتقال ساختمان دخانیات و اجرای فضای سبز توسط شهرداری گرگان

توافق‌نامه انتقال ساختمان دخانیات در گرگان و اختصاص این فضای به فضای سبز و احداث پارک توسط شهرداری گرگان به امضاء رسید
توافق‌نامه انتقال ساختمان دخانیات در گرگان و اختصاص این فضای به فضای سبز و احداث پارک توسط شهرداری گرگان به امضاء رسید
کد خبر: ۱۴۰۴۶۶۳
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، نشست هم‌اندیشی و توافق اجرای انتقال ساختمان دخانیات گرگان و تبدیل این مجموعه به فضای سبز، در سالن جلسات معاونت بنیاد مستضعفان با حضور استاندار گلستان، معاونان استاندار گلستان، معاون بنیاد مستضعفان و رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان، مدیرعامل دخانیات ایران و شهردار گرگان برگزار شد.

دکتر زنگانه استاندارگلستان گفت: اجرای پروژه چهارباغ گرگان در راستای افزایش سرانه فضای سبز، بهره‌مندی مردم از فضای پارک و ایجاد فضای همراه با رفاه و آرامش برای مردم است.

وی بیان کرد: هر اقدامی که در راستای منافع مردم و آسایش و رفاه مردم باشد مورد تحسین همگان خواهد بود و اجرای این پروژه نیز از جمله پروژه‌های ارزشمند در استان گلستان است.

استاندار گلستان تصریح کرد: گرگان نیازمند افزایش فضای سبز و ایجاد پارک است و ما در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

مهدی آشتیانی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران نیز در این جلسه گفت: هر اقدامی که در راستای منافع مردم باشد ما با آن همراه هستیم و نگاه ما بر این است این فضا در راستای فضای سبز هزینه شود.

محمد پیرعلی رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان نیز بیان کرد: نگاه ما در بنیاد مستضعفان بر این است منافع مردم منافع بنیاد است و در این مسیر ما با مدیران در گلستان همراه هستیم.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه، توافق‌نامه چندجانبه اجرای این طرح به امضاء رسید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها