پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) را تبریک گفت.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی با تبریک فرارسیدن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: به یاد سیره اخلاقی کریم آل طاها که اکرام ایتام و فقرا را ارزش و معنی حقیقی بخشید، به پیشواز این روز می رویم.
کد خبر: ۱۴۰۲۹۶۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ کریم زارع ، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان :

ماه مبارک رمضان در حالی به نیمه می رسد که دلهای شیفتگان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در شوق طلوع دومین ستاره درخشان آسمان امامت غرق سرور و شادی است. حسن بن علی (علیه السلام) چشمه ای جوشان و خروشان از خورشید پر ثمر و با برکت ولایت است که در ماهی عزیز و با شکوه پا به عرصه هستی نهاد و این ماه را با قدوم پربرکت خود آراست.

"کریم آل طاها" که از عطر سخاوت و بخشندگی اش، بوی کرامت ساقی کوثر استشمام می شود و سالروز ولادتش به نام روز اکرام و ایتام نامگذاری شده است تا تمامی مسلمانان همواره تلاش کنند با پیروی از سیره اخلاقی ایشان، فرهنگ حمایت از نیازمندان، ایتام و فقرا در جامعه اسلامی نهادینه شود؛ زیرا آنان که عنان مرکب دل را به دست خاندان پیامبر صلی الله و علیه و آله و سلم سپرده‏ اند، همواره به محرومان لبخند می‏زنند و بر چشم‏های منتظرشان سفره می‏ گسترانند.
تامل در سیره نورانی امام حسن مجتبی(ع) نشان دهنده آن است که آن حضرت علاوه بر انفاق و دستگیری از نیازمندان، حقیقت کمک مومنانه را نیز برای همه ما به خوبی روشن کرده اند که همانا مبتنی بر حفظ عزت و کرامت فرد نیازمند است، چنان که ایشان به هیچ وجه راضی نمی شدند که عزت و آبروی یک انسان به خاطر ابراز نیازش مخدوش شود.

اینجانب با تبریک عید خجسته پانزدهم رمضان به خانواده بزرگ کمیته امداد، هم استانی های عزیز و خیران نیکوکار، از درگاه حضرت باری تعالی خواستارم در این ماه مبارک همگی ما را از سرچشمه زلال معرفت این امام همام سیراب نماید.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها