سه نکته طلایی برای انتخاب سرخ کن بدون روغن فیلیپس

فیلیپس 9270 عضوی از خانواده سرخ کن های بدون روغن Philips Essential Airfryer XL است. اگر عاشق آشپزی هستید؛ به ادامه مطلب بپردازید .
کد خبر: ۱۴۰۲۹۳۴

سرخ کن فیلیپس بدون روغن

با داشتن فیلیپس ۹۲۷۰ اهمیت داشتن یک وسیله آشپزخانه خوب را درک می کنید. اگر به دنبال یک وسیله جدید و عالی برای اضافه کردن به مجموعه لوازم آشپزخانه خود هستید می توانید سرخ کن بدون روغن فیلیپس ۹۲۷۰ را در نظر بگیرید چون می توانید اکثر غذاهای سرخ کردنی را با آن درست کند، علاوه بر این:

  • دارای صفحه نمایش لمسی LED و کنترل دما است.
  • 7 حالت پخت و پز از پیش تعیین شده را ارائه می دهد.
  • می تواند غذهای شما را تا 30 دقیقه گرم نگه دارد.
  • از فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی پشتیبانی می کند.
  • دارای ویژگی های ایمنی مانند خاموش شدن خودکار است.
  • در صورت فراموش کردن خاموش کردن دستگاه، از سوختن غذای شما جلوگیری می کند.
  • قابل شستسو در ماشین ظرفشویی است.
  • دارای آلارم آماده بودن غذا است.

سه نکته طلایی برای انتخاب سرخ کن بدون روغن فیلیپس

فیلیپس ۹۲۷۰ چیست؟

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9270 یک دستگاه با کارایی بالا است که وعده های غذای خوشمزه ای که به طور یکنواخت پخته شده اند را در اختیار شما قرار می دهند. این محصول دارای فناوری اختراع Rapid Air است که هوای گرم را در اطراف غذا به گردش در می آورد و آن را به سرعت و به صورت یکنواخت می پزد. دما را می توان تا 200 درجه سانتیگراد یا 400 درجه فارنهایت کنترل کرد. همچنین این دستگاه دارای کلید خاموش / روشن، چراغی که نشان می دهد دستگاه روشن است و آلارم آماده بودن غذا است؛ بنابراین شما می دانید که چه وقت غذای شما پخته شده است. دیواره بیرونی این دستگاه خنک می ماند تا از ایجاد سوختگی در کاربران جلوگیری کند. قطعات این دستگاه قابل جدا شدن است و می توان در ماشین ظرفشویی شست.

عملکرد سرخ کن فیلیپس مدل PHILIPS HD9270

فیلیپس ۹۲۷۰ می تواند غذاهای مختلف از جمله مرغ، ماهی و سیب زمینی سرخ کرده را به طور یکنواخت بپزد. غذا از بیرون ترد و از داخل نرم و آبدار باقی می ماند. این در حالی است روغن اضافی تولید شده از غذا در تابه جمع می شود و بعدا می توانید برای دور ریختن آن اقدام کنید. این سرخ کن حتی غذاهای منجمد را به خوبی می پزد و شما از اینکه چقدر غذاها با سرعت پخته و یا گرم می شوند تحت تاثیر قرار خواهید گرفت.

Philips Essential Airfryer X دارای دو تنظیم پخت و پز Airfry و Grill است، که Airfry پیش فرض دستگاه است و برای درست کردن اکثر گوشت ها و غذاهای گیاهی استفاده می شود. تنظیمات Grill برای غذاهای لطف تر مانند ماهی و میگو استفاده می شود. این سرخ کن بدون روغن همچنین دارای 7 حالت پخت از پیش تعیین شده از جمله Frozen Snacks, Fresh Fries, Meat, Fish, Chicken Drumsticks, Cake  و حتی  Grilled Veggiesاست.

Philips Airfryer XL همچنین دارای یک کنترل دمای قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد بین حالت پخت کم و زیاد انتخاب کنید. به لطف این کنترل، می توانید طیف وسیعی از غذاها را سرخ کنید، بپزید، کباب کنید یا گریل کنید شما حتی می توانید با فشار دادن دکمه های بالا و پایین به صورت همزمان و برای حدود 10 ثانیه درجه را از سانتیگراد به فارنهایت تغییر دهید.

مهمتر از همه، یک رابط دیجیتال با صفحه نمایش لمسی وجود دارد که استفاده از دستگاه را کاملا ساده می کند. هنگامی که Philips Airfryer XL را به برق وصل کردید، می توانید می توانید مواد را در سبد قرار دهید. پس از آن می توانید سبد را دوباره در سرخ بادی قرار دهید و دکمه پاور را فشار دهید تا روشن شود.

سپس، می توانید دکمه منو را به طور مکرر فشار دهید تا از تنظیمات پیش تعیین شده مورد نظر خود پیدا کنید. هنگامی که تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کردید، دکمه شروع/توقف را برای شروع پخت و پز فشار دهید.

توجه داشته باشید که هرگز نباید غذای بیشتر از مقدار مشخص شده را در سبد بریزید و مطمئن شوید که مواد غذایی شما زیر خط MAX است.

سه نکته طلایی برای انتخاب سرخ کن بدون روغن فیلیپس

سبد فیلیپس ۹۲۷۰

فیلیپس ۹۲۷۰ دارای  ظرفیت 6.2 لیتری است که برای خانواده های 4 تا 6 نفره مناسب است. با بررسی دستگاه متوجه می شوید که سبد به اندازه کافی بزرگ است که بتوان غاهای مختلف را برای کل خانواده درست کرد. با فشار دادن دکمه روی دسته و کشیدن دسته به سمت خود می توانید به سبد دسترسی پیدا کنید که از طراحی ستاره ای بهره می برد تا هوای گرم را به صورت کارامدتری در تمام نواحی غذا پخش کند.

استفاده از Philips Essential Airfryer XL بسیار ساده است. کنترل های ساده و حتی دفترچه راهنمای دقیق به شما کمک خواهند کرد تا فرایند آشپزی ساده و سریعی را تجربه کنید. قطعات قابل جدا شدن هستند و می توانید آنها را در ماشین ظرفشویی بشویید. شستن دستی قطعات هم نباید کار سختی باشد چون سبد دارای روکش نچسب است و با یک بار اسفنج کشیدن تمیز می شود.

آیا خرید فیلیپس ۹۲۷۰ ارزشش را دارد؟

Philips Essential Airfryer XL یک سرخ کن بدون روغن عالی است که غذا را به سرعت و به طور یکنواخت و بدون روغن می پزد. این دستگاه دارای سیستم خاموش کردن خودکار است و بعد از آماده شدن غذا هم به شما هشدار می دهد. دیواربی بیرونی آن خنک می ماند و قطعات آن قابل جدا شدن و شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد. برای درست کردن غذا کافیست فقط دما و زمان را تنظیم کنید، بقیه کارها را خود سرخ کن انجام خواهد داد. شما می توانید برای خرید سرخ کن خرید فیلیپس 9270 با فروشگاه فلیپس مارکت در ارتباط باشید.

سه نکته طلایی برای انتخاب سرخ کن بدون روغن فیلیپس

مشخصات سرخ کن بدون روغن 9270 فلیپس

نوع

Air Fryer

برند

Philips

مدل

XL: HD9270

ولتاژ

2000 وات

عملکرد

7 عملکرد frozen snacks, fries, meat, fish, chicken, cake, and grilled veggies

نوع سرخ کن

سبد کشویی

شکل سبد

مستطیل

جنس سبد

استیل ضد زنگ

ظرفیت

6.5 لیتر

قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی

  دارد

BPA Free

دارد

رنگ

مشکی

ابعاد

XL: 15.1 x 15.1 x 14.2 inches (39.37 x 38.35 x 36.07 cm)

طول کابل

0.8 متر

کاربرد

استفاده شخصی

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها