رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۴۰۲۴۷۵

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر جاده چالوس به سمت جنوب یکطرفه شده و تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران شمال ممنوع است.

وی از ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا انارک و محدوده هزارچم خبر داد و گفت: ترافیک در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده های کلرد ، گزنک و آب اسک و همچنین آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در محور فیروزکوه بارش باران جریان دارد اعلام کرد: ترافیک در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال مسیر در هر دو مسیر رفت و برگشت روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور انتظامی کشور از بارش برف در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان خبر داد و گفت: در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، البرز، تهران، گلستان و گیلان بارش باران جریان دارد.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی و دارای مجوز در تاریخ 13 فرودین 1402 در همه محور‌های برون شهری کشور ممنوع است./فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها