بمناسبت سالگرد شهادت فرماندهی گردان یا زهر (س) تیپ همیشه خط شکن قمر بنی هاشم(ع)

شهید غلامرضا کاووسی قهفرخی فرمانده ای شجاع ، مظلوم و مقتدر

در واپسین روزهای پایانی سال و در آستانه سال جدید

نشست خبری 3 ساعته صریح، شفاف و چالش انگیز اصحاب رسانه با استاندار چهار محال و بختیاری

استاندار چهار محال در اقدامی غیر مترقبه در جمع اصحاب رسانه و فرهنگ حاضر شد و بیش از 3 ساعت مطالب،دغدغه ها و مطالبه گری ارباب جراید را در فضائی کاملا شفاف ،صریح و نقادانه شنید.
کد خبر: ۱۴۰۱۵۷۰

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری- شهرکرد- غلامعلی حیدری سودجانی استاندار چهار محال و بختیاری بعد از گذشت قریب دو سال از حضورش در ساختمان  چهار راه دولت در کسوت استاندار و در واپسین روزهای سال جاری در دومین نشست خبری با اصحاب رسانه و اهالی مطبوعات حاضر و به بیان نظرات و مطالب خود پرداخت و همچنین دغدغه اصحاب رسانه و مطالبه گران واقعی جامعه را در فضائی بسیار صریح و شفاف و در عین حال چالش برانگیز شنید.

نشست خبری 3 ساعته صریح، شفاف و چالش انگیز اصحاب رسانه با استاندار چهار محال و بختیاری

برگزاری نشست خبری استاندار چهار محال به پیشنهاد ایمان شمسائی قهیازی مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد

این نشست به پیشنهاد ایمان شمسائی قهیازی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی که در چند روز اخیر به شهرکرد سفرکرده بود و در حاشیه این سفر  با استاندار استان که شمسائی قهیازی ضمن بیان مطالبی به حیدری سودجانی متذکر می شود که کمی رسانه ای تر برخورد نموده و با اهالی رسانه و مطبوعات تعاملی دوستانه و غیر گزینشی داشته باشد که این تذکر مدیر کل مطبوعات ارشاد به حیدری سودجانی موثر و نشست خبری روز پنجشنبه 25 اسفند با اصحاب رسانه و اندیشه برگزار که اتفاقاً با استقبال اکثر مدیران مسئول نشریات کثیر الانتشار و استانی روبرو شد و اکثر مدیران مسئول جرائد در فضائی کاملا شفاف و دوستانه به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه و بیان تذکرات جدی و منطقی به حیدری سودجانی استاندار شده که متعاقب آن استاندار محترم نیز با صبر و تحمل قابل قبول با دقت گوش فرا داده و در مقام پاسخگوئی بر آمده.

ارائه گزارش عملکرد دو ساله استاندار دولت سیزدهم در استان چهار محال

در ابتداء غلامعلی حیدری سودجانی با خوشآمد گوئی به اصحاب قلم و رسانه به بیان عملکرد 2 ساله خود اشاره و افزود:نشست خبری 3 ساعته صریح، شفاف و چالش انگیز اصحاب رسانه با استاندار چهار محال و بختیاری در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی رخ داده که قابل تامل است و امروز استان چهار محال به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

کمک و مساعدت خسارت‌دیدگان زمین‌لرزه کوهرنگ

حیدری سودجانی افزود: برای رفع مشکلات خسارت‌دیدگان زمین‌لرزه کوهرنگ اقدامات موثری انجام شد و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌ها در محل حضور یافتند.

نشست خبری 3 ساعته صریح، شفاف و چالش انگیز اصحاب رسانه با استاندار چهار محال و بختیاری

استقبال گسترده و پرشور مدیران مسئول و خبرنگاران در نشست خبری 3 ساعته با غلامعلی حیدری سودجانی استاندار

برای رفع مشکلات ناشی از جاری شدن سیلاب در استان مسوولان ملی در این استان حاضر شده

وی با اشاره به بارش‌های سیل‌آسا در سال‌جاری در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برای رفع مشکلات ناشی از جاری شدن سیلاب در استان مسوولان ملی در این استان حضور پیدا کردند و پیشگیری‌های مطلوبی شد.

نشست خبری 3 ساعته صریح، شفاف و چالش انگیز اصحاب رسانه با استاندار چهار محال و بختیاری

تشکر رئیس جمهور از اقدامات جهادی و انقلابی حیدری سودجانی استاندار استان

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به قطعی آب ناشی از جاری شدن سیلاب در استان اظهار داشت: مشکلات این حوزه در سریع‌ترین زمان ممکن رفع شد و رییس‌جمهور از این اقدام جهادی قدردانی کرد.

نشست خبری 3 ساعته صریح، شفاف و چالش انگیز اصحاب رسانه با استاندار چهار محال و بختیاری

دستور رئیس جمهور برای بسیج امکانات و ماشین الات به شهرستان کوهرنگ برای رفع مشکلات مردم

وی با اشاره به بارش‌های برف سنگین اخیر در چهارمحال و بختیاری گفت: با بسیج ماشین‌آلات و تجهیزات ملی، دستور رییس‌جمهور، پیگیری‌های معاون اول رییس‌جمهور و بسیج امکانات کشور این مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع و مدیریت شد.

حیدری با اشاره به سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری افزود: در این سفر طرح‌های پیشران و مهم استان با اولویت مناطق محروم براساس رعایت عدالت در نقاط مختلف شهرستان‌ها مورد توجه قرار گرفت.

حیدری به وحدت، همدلی و وفاق بین مسوولان، نخبگان، مردم و قشرهای مختلف استان اشاره و تصریح کرد: قبل از سفر رییس‌جمهور به استان نشست‌های تخصصی با معاونان رییس‌جمهور، وزیران و مسوولان ملی برگزار شد.

وی با اشاره به تکمیل نشدن طرح‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری در سال‌های گذشته یادآور شد: در نشست با رییس‌جمهور و هیأت دولت با استانداران مسائل کلان استان پیگیری و راهکارهای عملی ارائه شد که طرح‌های آبی پس از سال‌ها انتظار به نتیجه رسید.

 

خبرنگاران  پرچم‌داران  و طلایه داران اطلاع‌رسانی ، شفاف‌سازی و مطالبه گری در استان چهارمحال

استاندار در خاتمه خبرنگاران را پرچم‌داران اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی دانست و افزود: رسانه‌ها رسالت خود را به خوبی انجام دادند و با وجود همجمه زیاد دشمن برای ناامید کردن مردم، رسانه‌های استان توانستند اُمیدآفرینی در جامعه را تزریق کند.

نشست خبری 3 ساعته صریح، شفاف و چالش انگیز اصحاب رسانه با استاندار چهار محال و بختیاری

حضور و مساعدت سرپرستان معاونت های اربعه استانداری به استاندار در جهت پاسخگوئی و شفافیت

شایان ذکر است در این نشست معاونت سیاسی اجتماعی استاندار محسن حسین میرزائی بنی، دکتر محمد کاظم منزوی چالشتری سرپرست امور اقتصادی استاندار، محمد جعفر خدابنده شهرکی سرپرست پشتیبانی استاندار ، دکتر حیدری گوجانی سرپرست عمرانی استاندار و سید مطلب غفاری نقنه مدیر کل حراست استانداری ، استاندار را همراهی و در مقام پاسخگوئی یاری و مساعدت نموده.

 

عکس: بهرام شمسی پور دهکردی- اختصاصی جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها