مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه؛

سهمیه حجاج کرمانشاهی برای عزیمت به سرزمین وحی افزایش یافت

سعید کریمی‌خو، مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه، با اشاره به افزایش سهمیه کاروان‌های حج تمتع امسال، اظهار کرد: به زودی با فراخوان اعلام شده کاروان‌ها معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۱۳۹۸۱۳۲

جام جم آنلاین؛ مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: سال گذشته ۳۳۰ نفر برای حج تمتع اعزام شدند، اما امسال سهمیه ۷ تا ۹ کاروان با جمعیتی حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر اعزام خواهند شد.

 

وی از تمام افرادی که فیش حج دارند درخواست کرد با مراجعه به سایت حج و زیارت اطلاعات خود را به روزرسانی کنند.

به گفته مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه، براساس رایزنی‌های صورت گرفته سهمیه حجاج کرمانشاهی برای عزیمت به سرزمین وحی افزایش خواهد یافت و به ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در قالب ۷ تا ۹ کاروان خواهد رسید . 

وی تصریح کرد: ثبت‌نام کاروان‌های اعزام به عتبات عالیات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ششم اسفندماه آغاز و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت حج و زیارت و بدون مراجعه به دفاتر زیارتی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

کریمی‌خو افزود: اعزام کاروان‌های نوروزی از تاریخ ۲۳ اسفندماه آغاز و تا ۲ فروردین‌ماه ادامه دارد و همچنین اعزام‌های ماه مبارک رمضان نیز از تاریخ سوم فروردین تا اول اردیبهشت انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: تمام متقاضیان بدون محدودیت برای اعزام به عتبات عالیات در ایام نوروز اعزام خواهند شد و تنها باید این افراد در سامانه حج و زیارت ثبت‌نام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها