نگاهی گذرا به پیشرفت‌های ورزشی ایران در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب

۴۴ سال افتخار

نمی‌دانیم بگوییم همه چیز از یک پست اینستاگرامی شروع شد یا از یک کامنت؛ اما انگار جنجال قصد پایان ندارد! پس از آن‌که زمزمه‌هایی مبنی بر حضور کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم‌ملی در قطر شنیده شد و او در پستی از هواداران ایرانی خداحافظی کرد، کامنت محمدحسین کنعانی‌زادگان زیر پست کی‌روش جنگی رسانه‌ای را به وجود آورد که هنوز ادامه دارد.
کد خبر: ۱۳۹۷۳۲۹
نویسنده یگانه عصاری - گروه ورزش

اظهارنظر کنعانی‌زادگان نشان می‌داد که او و شجاع خلیل‌زاده بابت کم بازی کردن در جام‌جهانی ناراحت‌اند و با قطعی شدن رفتن کی‌روش، وقت تسویه حساب فرا رسیده است. ماجرا اما تنها به این کامنت ختم نشد و پای محمدرضا خانزاده، مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا جهانبخش، سید‌حسین حسینی و ... نیز به این ماجرا باز شد. به قول جوانان امروزی؛ این دیس و دیس‌بک‌های ادامه دارد و این در حالی است که کی‌روش حالا رسما سرمربی قطر است!

یک سفر جدید در پست اینستاگرام

«وقتی که سفر جدیدی را آغاز می‌کنم، خاطرات زیادی وجود دارد که با افتخار آنها را نگه خواهم داشت. مایلم از بازیکنان فوق‌العاده‌ام در تیم‌ملی تشکر کنم. قدردان زحمات کادر وفادار ایرانی‌ام، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که از من و «میراث تیم ملی» حمایت کردند، هستم. از همه هواداران بابت حمایت و الهام‌بخشی در این چند سال تشکر می‌کنم. به امید آینده.» این متن پست کارلوس کی‌روش است و نکته جالب آن کامنت مدافع تیم‌ملی، کنعانی‌زادگان که نوشت: «تو به ایران خیانت کردی، نه به من و شجاع.» کامنتی که باعث حواشی بسیار وآغاز ماجرا شد. پس از این کامنت محمدرضا خانزاده، دیگر مدافع تیم‌ملی در پاسخ به کنعانی‌زادگان نوشت: «شما زیادی بزرگ بودی برای یک سری نمک‌نشناس و اگر شما نبودی الان به جای فوتبال بازی کردن در حال رقصیدن بودند!»

هنوز ادامه دارد

کارلوس کی‌روش رسما سرمربی قطر شد و با بازیکنانش از پرواز به سمت اهداف و روزهای خوب حرف زد اما ماجرای آن پست در ایران هنوز ادامه‌ دارد. چند روز قبل بود که مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم‌ملی در پستی از کی‌روش تشکر کرد و البته متلک خود را به کنعانی‌زادگان انداخت! او نوشت: «هیچ‌کس نباید یادش بره با اعتماد کردن به ما بهمون احترام دادی و بین بازیکنی که بازی کرده یا نکرده فرقی نیست، هرچند بعضی‌ها قدرنشناس هستند.» علیرضا جهانبخش و سید‌حسین حسینی نیز با قدردانی از کی‌روش برای او آرزوی موفقیت کردند و کامنت‌های‌شان زیر پست کی‌روش هنوز وجود دارد‌. علیرضا بیرانوند هم در یک پیام احساسی برای کی‌روش نوشت:«همیشه در قلب من خواهی ماند»! از سوی دیگر محمدرضا خلعتبری، بازیکن آلومینیوم اراک با حمله به کی‌روش گفت او میراثی جز نابود کردن عده‌ای از بازیکنان نداشت و رضا عنایتی، سرمربی نفت مسجد سلیمان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اگر من را به جای کی‌روش به جام‌جهانی می‌فرستادید، همین نتیجه را می‌گرفتم!

رویارویی کنعانی و کی‌روش

گرچه محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از کامنت، دوباره در توییتی کی‌روش را خائن خطاب کرد و پای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم به این ماجرا باز شد و آنها اعلام کردند که توهین یک ملی‌پوش به سرمربی که ۹ سال در تیم‌ملی کار کرده، قابل اغماض نیست اما با قطعی شدن حضور کی‌روش در قطر، حالا رویارویی مدافعان تیم‌ملی و کی‌روش تقابل جالبی خواهد بود! یکی از مهم‌ترین وظایف کی‌روش در قطر بررسی لیگ ستارگان و دیدن بازی‌های این تورنمنت از نزدیک است. تورنمنتی که دو منتقد اصلی او یعنی شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در آن توپ می‌زنند و گویا قرار نیست هیچ‌وقت این سه نفر از هم دور شوند!

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۶ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها