
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
به گزارش جام جم آنلاین از خانه ملت، علیرضا منادی سفیدان روز یکشنبه با اشاره به بازدید مشترک خود و وزیر آموزش و پرورش از مناطق زلزله زده خوی به خبرنگاران گفت: در حال حاضر بسیاری از مدارس خوی، محل اسکان افراد آسیب دیده و زلزله زده است که در این بازدید مشکلات معلمان و دانش آموزان مورد پیگیری قرار گرفت.
نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس افزود: با توجه به اینکه مردم خوی در دی ماه یعنی روز قبل و در روز کنکور، زلزله را تجربه کردند و از انسجام فکری برای شرکت در کنکور برخوردار نبودند، طی نامهای از وزیر علوم درخواست کردم که امتیازات ویژه برای داوطلبان کنکوری خوی در نظر گرفته شود.
منادی سفیدان تصریح کرد: بر همین مبنا وزیر علوم نیز موافقت رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی را اخذ کرد و تا امتیازات ویژه کنکوری برای دانش آموزان کنکوری در خوی در نظر گرفته شود.
وی اضافه کرد: با پیگیریهای انجام شده از طریق وزارت نفت، ایمیدرو، صنایع مس، ستاد اجرایی و بنیاد برکت، هریک از این دستگاهها قولهایی برای ساخت مدارس در مناطق زلزله زده داشتند.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین مقرر شد با همراهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعدادی از کانکسها برای اسکان موقت در اختیار مردم زلزهزده خوی قرار گیرد. هر یک از خیرین هم تقبل کردند که حداقل ۱۰ مدرسه از شهرستان خوی را بازسازی یا نوسازی کنند.
منادی سفیدان اضافه کرد: همچنین قرار شد یکی از خیرین عزیز لوله کشی خانههای روستای تخریب شده را تقبل کند و مواد غذایی از جمله برنج را در اختیار زلزله زدگان قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: هدف ما این بود که آموزش در مناطق زلزله خوی متوقف نشود و با ایجاد کانکس و چادر، تا بازسازی کامل مدارس آموزش برپا باشد.
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
گفتوگو با محمد فیلی:
به بهانه بحث درباره بودجه تولید مجموعههای فاخر تاریخی-مذهبی
گفتوگوی خواندنی با محمد بلوری، پدر حادثه نویسی ایران:
گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با رئیس پلیس فتای کشور
«جام جم» در گفتوگوی اختصاصی با دبیر ستاد نانو، عملکرد این مجموعه در سال ۱۴۰۱ را بررسی میکند
گفتوگوی «جامجم» با نادر مشایخی، هنرمند تجربهگرا
سیده الهام حسینی دختر تاریخساز وزنهبرداری ایران