رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه؛

سامانه ۱۵۷۰؛ پاسخگوی نیازهای مشاوره‌ای دانش‌آموزان

آغاز طرح‌های «ارتقا امنیت اجتماعی»؛

فرمانده انتظامی استان: کرمانشاه از مجرمان “پاکسازی” می‌شود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آغاز طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاک‌سازی استان از مجرمان در حوزه‌های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۶۲۰۵

امنیت مطلوبی در استان داریم

جاویدان در ادامه با اشاره به برقراری امنیت مطلوب در استان، گفت: کرمانشاه استانی است که به جهت مرزی بودن و تنوع قومی و مذهبی، همواره بستر وقوع برخی جرائم را دارد، اما به یاری خداوند و با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی همواره از امنیت مطلوبی برخوردار بوده و هست.

وی به فتنه اخیر هم اشاره کرد و افزود: حقیقت این است که ما استانی مرزی هستیم که آسیب‌های اجتماعی و گرفتاری های مرتبط با مسائل اجتماعی در آن بالاست و همین ها هستند که در بحران‌ها بسترساز می‌شود و دشمن هم قبل از هر اقدامی ظرفیت سنجی کرده که روی کدام مناطق بیشتر سرمایه‌گذاری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در فتنه اخیر شاهد یک جنگ ترکیبی تمام عیار بودیم و حقیقتا بحث حجاب و … مطرح نبود. دشمن ایران قوی را نشانه گرفته بود و در همین راستا ظرفیت سنجی کردند که از کدام مناطق ضربه وارد کنند.

وی افزود: این فتنه ها قطعا ادامه دار است، چرا که دشمن هرگز دست از دشمنی نمی‌کشد، اما به یاری خداوند مردم ما همواره بصیرت لازم را داشته و کنار حاکمیت و نظام مانده اند و هیچگاه اجازه نداده‌اند که دشمن از تنوع قومی و مذهبی موجود سوءاستفاده کند.

وی به حوادث جوانرود هم اشاره و اظهار کرد: دشمن تلاش بسیاری کرد که بتواند این شهرستان را به آشوب بکشاند، اما به یاری خداوند و هوشیاری مردم با غیرت جوانرود نتوانستند نقشه خود را عملی کنند.

جاویدان تاکید کرد: در حال حاضر امنیت مطلوبی در استان برقراراست، اما این به معنای پایان ماجرا نیست و دشمن هیچ زمان بیکار نمی‌نشیند و قطعا با نقشه‌های دقیق‌تری به دنبال ایجاد آشوب خواهد بود، بنابراین همه ما باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: برای این امنیت مطلوب جانفشانی‌های بسیاری صورت گرفته و می‌گیرد و همه باید قدر این امنیت را که به سختی به دست آمده بدانیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های نیروی انتظامی طی چند ماه گذشته تنها معطوف مقابله با آشوب و فتنه نبوده، گفت: طی این مدت از سایر حوزه‌ها غافل نشده‌ایم و در زمینه مقابله با سایر جرائم هم دستاوردهای خوبی داشته ایم و در مجموع امنیت خوبی در استان حاکم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها