حزب همت از فعال‌ترین حزب ها در کشور است

دبیر کل حزب همت  گفت: حزب همت از فعال‌ترین حزب ها در کشور است.
دبیر کل حزب همت  گفت: حزب همت از فعال‌ترین حزب ها در کشور است.
کد خبر: ۱۳۹۵۹۹۴

هرمزگان-جام جم انلاین-دبیر کل حزب همت  گفت: حزب همت از فعال‌ترین حزب ها در کشور است.

 

سید احمد نبوی در همایش استانی که با همراهی مسوولان حزب همت استان و شورای سیاست‌گذاری و با حضور دبیر کل حزب همت در سالن اجتماعات شهرداری قشم برگزار شد اظهار داشت: حزب همت در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۶ با همدلی برخی همفکران تحول‌خواه، عملگرا و درد شناس در چارچوب نظام جمهوری اسلامی تشکیل شد تا با تمام قوا با راه اندازی کمیته های تخصصی و سازمان‌های مختلف و همچنین ایجاد کمیته مطالبه گری در هسته مرکزی حزب به دنبال شناسایی نیازها و مشکلات و ایران صلح و چالش‌های پیش روی مردم شناسی باشد که در طول ۴۰ سال گذشته همه گونه سختی های داخلی و خارجی را تاب آورده تا مبادا دشمنانش از خم ابروی آنان، علیه نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران سوءاستفاده نماید.

 

وی افزود: گفتمان حزب همت نه بر وفق مراد اصلاح طلبان بوده و نه در مسیر اصولگرایان، بلکه مبتنی بر خواسته‌های مردم تنظیم گردیده است ، محوریت مطالبات مردم در این برهه از تاریخ ایران اسلامی در قالب ایجاد تحولات عظیم و شگرف در بدنه و فرایندهای حکومت دولت بیان می شود، بر همگان روشن است واژگان تحول‌خواهی و عملگرایی در هر برهه ای خود را به گونه‌ای نشان خواهند داد که در نهایت منتج به شکوفایی و آبادانی ایران اسلامی گردد.


دبیرکل حزب همت ، با اشاره به اینکه رهبری، مردم ، اخلاق ویژگی حزب همت است، تصریح کرد: رهبری همچون ستون خیمه‌ای است که تمام کشور را پوشش داده است، لذا باید رهبری را با تمام وجودمان حفظ کنیم، مردم در جامعه امروزی گم شده است بنابراین باید مردم را به جایگاه اصلی شان برگردانیم، اخلاق نیز عنصر گمشده در جامعه است ما تکلیف داریم این مثلث رهبری مردم اخلاق رعایت کنیم.


وی با بیان اینکه حزب همت شکل گرفته تا کشور به دست دشمن نیفتد، افزود: حزب همت تاکنون در هیچ انتخاباتی به عنوان یک جریان، ورود نکرده است اما اکنون آمده تا در انتخابات پیشرو ورود جدی داشته باشد.
دبیر کل حزب همت با تاکید بر اینکه حزب همت، قدرت را با هر قیمتی نمی‌خواهد ، تصریح کرد: بلکه آمده تا از طریق مردم به قدرت برسد نه اینکه از طریق قدرت، به مردم برسد.


نبوی گفت: تمام تلاشمان می‌کنیم تا به مردم بگوییم ما برای کمک به قشر مردمی آمده ایم، برای خدمت به کشور نباید دارای شاخصه خاصی بود.

 

وی افزود: نگاه همت یک نگاه سیستمی به موضوع حاکمیت است هر چند که صاحب نظران اصولگرا و اصلاح‌طلب نیز مدعی اتخاذ نگرش سیستمی هستند اما در عمل به گونه دیگر بروندادهای خود را ارائه دادند شاید تفاوت این دو جریان در نگرش سیستمی را بتوان نگرش سیستمی خودی‌ها (اصولگرایی) و سیستم باز نامحدود (اصلاح‌طلبی) دانست در حالی که نگرش جریان تحول خواه حزب همت نگاه به یک سیستم «زنده» است و علاوه بر اینکه در مفهوم نوعی سیستم باز متکی بر نظارت تلقی می شود در عین حال بر اجرای اصول ارزشی انقلاب نیز پافشاری و تاکید دارد.


دبیر کل حزب همت ادامه داد: اما زمانی که از یک سیستم زنده صحبت به میان می آید به طور طبیعی می بایست با کل نگری و نگاهی فراسیستم در بردار زمان به یک پدیده زندگی یعنی ایران شامل مردم، مرزهای جغرافیایی، فرهنگ و ... نگاه کرد و در فرایند نگاه به پدیده زنده ایران، حقیقت تلخ در این برهه تاریخی این است که نتیجه تلاش سی و چند ساله گذشته دو جریان غالب سیاسی «ایران» ی بیماری است که فساد بخش‌های زیادی از ارکان حیاتی آن را فرا گرفته است و امروز ما «همتیان تحول خواه» وارثان این حقیقت تلخ هستیم.

 

وی اضافه کرد:بنابراین توضیح نگرش حزب همت و تحول خواهان به کشور عزیزمان ایران نگاه به یک سیستم زنده می باشد که این سیستم برای ادامه حیات نیازمند تعامل پویا با محیط خود و مردم است.

 

و ی همچنین ادامه داد: از دیگر خصوصیات بارز همتیان تحول خواه ویژگی زایش و تولید مثل می باشد که همان گونه که واضح است این ویژگی از خصوصیات بارز سیستم‌های زنده است به این مفهوم که آحاد سیاسیون با دارا بودن روحیه تحول‌های و عملگرایی می‌توانند به این جریان مطالبه‌گر پیوسته و با رسیدن به دستاوردهای ملموس و مطلوب که نیازهای اساسی جامعه را برطرف خواهد نمود منشاء جذب سایر افراد در جامعه باشد.

 

دبیرکل حزب همت بیان داشت: آنچه از نظر حزب هم روشن و آشکار بوده این است که هیچ شخص یا جناحی نبوده که بتواند به راحتی به واژه تحول خواهی جامه عمل بپوشاند و به معنای واقعی آن را به منصه ظهور برساند بر همگان مبرهن است که واژگانی از این قبیل در ادبیات سیاسی بسیار کاربرد داشته و در حقیقت سکوی پرشی برای جریان های اصلاح طلبی و اصولگرایی بوده است و آنها را در رسیدن بقا بر پیروزی استوار ساخته است، لکن پس از رسیدن به جایگاه مورد نظر به منش اولیه خود بازگشته و هیچ اثری از تحول و دگرگونی در آن را دیده نشده است .

وی ادامه داد:در نهایت ما «همتیان تحول خواه» در سایه تقید به منویات مقام معظم رهبری، مردم و اخلاق مداری که از خطوط قرمز این حزب می باشد همگام با جوانان نخبه متعهد که ضرورت حضور ایشان در تمامی ارگان ها و سازمان ها احساس می‌شود اعلام می داریم که با اتخاذ تدابیر گفتمان های اساسی در حزب همت به ایجاد تحولاتی نوین در کشور دست ، از تلاش و کوشش برنخواهیم داشت.


نبوی با تاکید بر اینکه واژه تحول خواهی می بایست مهمترین
خصلت گرایش سیاسی ایرانیان امروز باشد، اذعان داشت: همچنین گذشته که تحولات گاه منجر به اصلاح و گاه باعث انقلاب شده است و بهترین نمونه آن در قرن حاضر تحول خواهی مردم ستمدیده در دوران طاغوت بوده که در نهایت با همدلی همه ایرانیان منجر به انقلاب شکوهمند اسلامی شد همچنین در چهار دهه گذشته فهم سیاسیون از الزامات و پیامدهای سیاسی در عرصه عملی حکومت یکی از منابع اصلی تحول خواهی در میان مردم محسوب می‌شده است.


وی در بخش پایانی سخنان خود خواستار شد: با مردم گفتگو کنید تا باور کنند نماینده مردم می‌تواند از بطن مردم باشد.


دبیرکل حزب همت بیان داشت: ما عده نزدیکی و دوستی با مردم را داریم اگر با مردم صادقانه حرف بزنیم روز به روز بر عده ما افزوده می‌شود.

 

حزب همت از فعال‌ترین حزب ها در کشور است


محمد پاینده مسوول حزب همت استان هرمزگان نیز در این همایش اظهار داشت: حزب همت یکی از حزب‌هایی است که در کشور بعنوان فعال‌ترین حزب درحال فعالیت است.


وی افزود: این حزب در ۱۳ شهرستان فعال است و تاکنون در قسمت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خروجی خیلی خوبی در سطح کشور داشته است.


مسوول حزب همت استان هرمزگان تصریح‌ کرد: حزب همت در انتخاب مدیران، وزرا و تمامی افرادی که باید برای مدیریت انتخاب می‌شدند تلاش کردند آن چیزی که مد نظر مقام معظم رهبری است در جامعه جذب کند.

 

پاینده به حزب در اندیشه امام راحل اشاره و تصریح کرد: در اندیشه امام خمینی(ره) ملاک و معیار ارزیابی احزاب، ایده و عملکرد حزب است. ایشان در این باره می‌فرماید: «این طور نیست که حزب بد باشد یا هر حزبی خوب باشد، میزان ایده حزب است و اگر ایده چیزی دیگری باشد این حزب شیطان است هر اسمی هم داشته باشد. بنابراین، ما باید کوشش کنیم حزبمان را حزب الله کنیم».


وی با تاکید بر اینکه حزب همت مختص ایام انتخابات نیست، اذعان داشت: این حزب از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون فعالیت های مثمر ثمری انجام داده و از جنبه اجتماعی و مطالبه گری، نقش موثری در استان‌ها ایفا کرده است.


مسوول حزب همت استان هرمزگان اذعان داشت: از تمامی حزب‌های فعال در کشور درخواست داریم موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در کشور اجرا شود و کشور را به دست دشمن ندهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها