دیدار رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و استاندار البرز با خانواده شهیدان عجمیان و منصوری

رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و نماینده عالی دولت در استان البرز با خانواده شهیدان سید روح الله عجمیان و فائزه و شهاب منصوری دیدار کردند.
کد خبر: ۱۳۹۵۳۲۰

به گزارش جام جم البرز، حجت الاسلام و المسلمین صالحی در این دیدارها که روز شنبه به صورت جداگانه در منزل شهید روح الله عجمیان و شهیدان فائزه و شهاب منصوری، شهیدان را مظهر و نماد ارزش های اسلامی و شکوه، عظمت و اقتدار ایران اسلامی دانست.
وی گفت: مردم ایران اسلامی با الگو گرفتن از شکیبایی و ایثار خانواده شهدا، همواره پای ارزش های نظام و انقلاب ایستاده اند.
حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه اکنون شاهد ضعف و استیصال دشمنان در برابر روحیه ایثار و شهادت مردم هستیم، افزود: بر این اساس با بهره گیری از خوی درندگی و ذلت خود و با استفاده از تمام توان و امکاناتشان درصدد هستند که در مسیر پیشرفت و تعالی کشور خدشه و مانع ایجاد کنند.
وی اضافه کرد: در این برهه حساس همه مسئولین در دولت مردمی، با الگو گرفتن از راه نورانی شهدا در مسیر خدمت به مردم تلاش مضاعفی را در پیش گرفته اند.
استاندار البرز نیز در ادامه با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا برکت و روزی ما است، افزود: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران را وظیفه خود می دانیم چراکه دیدار با آنها تجدید قوا در مسیر خدمتگزاری ما بعنوان کارگزاران نظام محسوب می شود.
مجتبی عبداللهی گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران نماد استقامت و ایثار برای دفاع از میهن اسلامی و ارزش های انقلاب هستند.
وی افزود: همواره ملتمس دعای خیر خانواده شهدا در راه خدمت به مردم هستیم، امید است که بتوانیم با تاسی از این روحیه، موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها