امام جمعه کرج گفت: اروپا با ضد انقلاب ها، منافقین علیه ایران اسلامی مشق شب می‌نویسد و فکر می‌کند با این موج و فشار سیاسی برجام را می‌تواند به نفع خود احیا کند .
کد خبر: ۱۳۹۵۱۹۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، در خطبه‌های این هفته با اشاره به اینکه دشمن هیچ لحظه ای نیست که علیه انقلاب اسلامی دست از تلاش بکشد، گفت: دشمنان به اقدامات جدیدی از جمله عصبانی کردن مردم و خدشه دار کردن وحدت اسلامی و مایوس کردن آحاد جامعه روی آورده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال از بین بردن عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه است، یادآور شد: می‌بینیم که امروز می‌خواهند از نظر دیپلماسی مشکل و تنش را تشدید کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه دشمن فراخوان می‌دهند تا میان مردم و مسؤولان فاصله ایجاد کنند، اضافه کرد: دشمنان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رادر ردیف تروریست‌ها قرار داده اند که دراین برهه حساس هوشیاری مردم و هدایت رهبری توطئه دشمن را نقشه برآب خواهد کرد.

امام جمعه کرج گفت: این اقدام پارلمان اروپا را دخالت در امور کشور خود می‌دانیم چرا که این حرکت در واقع جنگ رسانه ای است و خود دشمنان می‌دادند که حرف بی ربطی زده اند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه شورای اروپا باید خیلی به عواقب این حرف و عدم وجاهت بین المللی آن توجه کند، تاکید کرد: توصیه می‌شود حماقت نداشته باشد چراکه مگر می شود طبق قواعد بین المللی نیروی رسمی کشوری را تروریست اعلام کرد؟

وی اظهار کرد: دشمنان بدانند که سپاه در دل مردم است و با این تهمت و حرف‌ها فاصله ای بین مردم و سپاه ایجاد نمی شود چرا که مردم ایران به لباس سبز پاسداری افتخار می کنند.

امام جمعه کرج یاد آورشد: چقدر پارلمان اروپا مفلوک شده که با ضد انقلاب ها، منافقین علیه ایران اسلامی مشق شب می‌نویسد و فکر می‌کند با این موج و فشار سیاسی برجام را می‌تواند به نفع خود احیا کند .

وی گفت: اگر سپاه و اقدامات سردار شهید سلیمانی نبود امروز خود اروپا از عملیات‌های تروریستی داعش در امان نبود و اگر مرزبانی ایران اسلامی نبود به واسطه هجوم مواد مخدر زندگی در اروپا به صورت افسانه شده بود.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز در ادامه افزود: دشمنان با این گفتمان می.خواهند بین مردم و مسؤولان ۲ قطبی ایجاد کنند و غافل از آن هستند که مردم و مسؤولان بر مواضع خردمندانه تا آخرایستاده اند و عقب نشینی نخواهند داشت.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) که جنگ را در راس همه امور خوانده بودند، گفت: امروز نیز با گوش به فرمان بودن رهبر معظم انقلاب باید تاکید بر جهاد تبیین داشت و آن را در راس همه امور دانست.

آیت الله حسینی همدانی افزود: ما امروز در یک جنگ همه جانبه و شناختی هستیم که دشمنان با تمام ترفندها در نظام ادراکی جامعه در تلاش برای اختلال هستند.

امام جمعه کرج یادآورشد: دشمنان به دنبال اثر در محورهایی اصل از جمله باورها ، تشخیص، امید، اتحاد و اراده هستند که نسل جوان مورد هدف جدی است چراکه نسل جوان به سرعت ارتباط گیری بین المللی دارد.

امام جمعه کرج گفت: متاسفانه جریانات انقلابی، مردم و حاکمیت اقدامات جهادی ندارند و معنای اقدامات جهادی بکارگیری تمام توان است که باید در صحنه جهاد کارهایی صورت گیرد.

وی گفت: جنگ شناختی با اطلاعات شروع شده و با استفاده از فناوری بر روی شناخت افراد تاثیر می‌گذارد و این جنگ مبارزه با طرز فکر است و اگر بتوانند طرز فکر مردم را تغییردهند باورها را تغییر خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه دشمنان باورهای سیاسی و اعتقادی را نشانه رفته اند گفت: بطور مثال در این جنگ خدا را علت هرچیزی نمی دانند و سعی می کنند که باورها را دراین زمینه تخریب کنند.

وی تاکید کرد: باید جهاد تبیین به شدت و با دقت کار شود چراکه در جنگ ترکیبی کلمات گوینده را تحریف کرده وناجوانمردانه با هماهنگی کامل باور را می کوبد چنانچه درهفته گذشته نمونه اش بود .

امام جمعه کرج گفت: جنگ شناختی زمان ، مکان، تسلیم و صلح ندارد تا غلبه بر فکر و اندیشه طرف مقابل ادامه خواهد داشت و میدان مبارزه حق و باطل است؛ بنابراین در جنگ شناختی با ایجاد ترس، تزویر ، ناامیدی و تحریف ، پنهان کردن موفقیت های جبهه حق و بزرگنمایی ضعف های آن ، عملیات فریبکارانه بر روی افکار و باورهای مردم و خواص جامعه را دارد .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز تاکید کرد: انجام فضای تبیینی میدانی و اهمیت مبارزه از نیازهای جبهه انقلاب دراین زمینه است بنابراین دشمنان با تمام توان برای اختلال در نظام ادراکی وارد عمل شده و در این میان جبهه انقلاب هنوز ظرفیت کامل خود را پای کار نیاورده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها