نگاهی به برنامه بهشتی شبکه سلامت

باهم تا بهشت؛ همراه رسانه‌ملی

انسان در مقام اشرف مخلوقات از روح و جسم آفریده شده و فرمانروایی فکر و اندیشه، او را از سایر مخلوقات متمایز و ممتاز کرده است. توجه، مراقبت، رشد، ارتقا و تکامل ابعاد وجودی انسان، در گرو داشتن علم و ایمان و کسب مهارت‌های ضروری سازندگی روح و جسم و پاکسازی آنها از فضولات، اضافات و آلودگی‌هاست.
کد خبر: ۱۳۹۱۰۳۹
نویسنده جبار آذین - منتقد و مدرس

تغذیه مناسب معنوی و مادی ، عوامل اصلی حیات انسان است و زمانی حاصل می شود که امکانات و شرایط تحصیل آنها در زندگی و جامعه مهیا شود و این همه درخدمت سازندگی فردی و شخصیتی انسان قرار دارد اما انسان تنها نیست، او صاحب خانه و خانواده بوده و درجامعه زندگی می‌کند. از همین رو، او افزون بر تلاش برای خودسازی، در ساختن خانواده‌ای شاد، موفق و پرامید و جامعه‌ای شکوفا، نقش اساسی دارد.

توجه به هر سه رکن فرد، خانواده و جامعه و همت در جهت حفظ، سالم‌سازی و پیشرفت آنها به معنای کوشش پیگیرانه، عالمانه و امیدوارانه انسان‌ها و عبور از تلخی‌ها و رنج‌ها و ناامیدی‌ها که انواعی از دوزخ‌ها و برزخ‌ها هستند، راه رسیدن به بهشت، یعنی نیکی، شادی، سعادت دنیوی و اخروی را می‌سازد.
با عنایت به این مضامین و معانی و شناخت علمی جامعه است که شبکه سلامت رسانه ملی با بهره‌گیری از مضامین و موضوع‌ها و آموزه‌های انسانی، الهی و دینی و همچنین دستاوردهای خوب و تکامل‌ساز جهان و یاری پزشکان،کارشناسان، روان‌شناسان، علما و هنرمندان و متخصصان، اقدام به تولید انواع برنامه‌های نیک و سلامت‌آفرین نموده تا بینندگان خود را همراه برنامه‌هایش، به سرزمین‌های سلامت، نیکبختی و خوشبختی و بهشت فردی،خانوادگی و اجتماعی ببرد.

برنامه تاثیرگذار، پرچالش و امیدبخش «با هم تا بهشت» یکی از ده‌ها برنامه مناسب بهشتی این شبکه است که باحضور کارشناسان و روان‌شناسان و طرح مسائل مباحث مورد نیاز خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان و با مساعدت و همکاری آنها می‌کوشد با ارائه راهکارها و مهارت‌های علمی و ایمانی، درون انسان‌ها، خانواده‌ها و جامعه را از ناخواسته‌ها و موانع سلامت عقلی، جسمی و روحی پاک کرده و انسان‌ها و خانواده‌ها و جامعه‌ای بهشتی بسازد.

تلاش‌های ثمربخش و سازنده عوامل این برنامه و دست‌اندرکاران شبکه بهشت‌ساز سلامت، شایسته تحسین و قدردانی است. امید که رسانه ملی و یاری، همدلی و همگانی ملی و به‌ویژه نسل خلاق نوجوان و جوان کشور و مشارکت خانواده‌ها نه فقط در شبکه سلامت که در تمام شبکه‌های سیما و برنامه‌های شاد و مفرح رادیویی، رویه بهشت‌سازی و بهشتی‌سازی از انسان‌ها و خانواده‌ها را با قوتی و قدرتی، بیش از گذشته پی بگیرد تا نه‌تنها بینندگان شبکه سلامت که همه مخاطبان صداوسیما دست در دست رسانه ملی «با هم تا بهشت» در بزرگراه تکامل گام بردارند.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها