تغییر مدیریتی فضایی برای بهره‌مندی از ایده‌های جدید است
وزیر کشور در آئین تکریم و معارفه استاندار زنجان:

تغییر مدیریتی فضایی برای بهره‌مندی از ایده‌های جدید است

نام پنج استاد دانشگاه علوم پایه زنجان در لیست دانشمندان پُراستناد جهان قرار گرفته اند.
نام پنج استاد دانشگاه علوم پایه زنجان در لیست دانشمندان پُراستناد جهان قرار گرفته اند.
کد خبر: ۱۳۸۹۴۴۴

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ مسوول روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی در علوم پایه زنجان گفت: نام پنج استاد این دانشگاه در لیست ۲ درصد دانشمندان پُراستناد جهان قرار گرفته اند.

محسن امیر افزود: دکتر فضل‌الله سلیمانی بر اساس گزارش پایگاه اطلاعات علمی ISC، در میان یک درصد دانشمندان پراستناد جهان قرار گرفته است.

وی یادآورشد: پیش‌تر نام دکتر بابک کریمی از دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان از سال ۲۰۰۸ میلادی در این لیست قرار داشت.

امیر افزود : همچنین پایگاه اطلاعات علمی ISC، لیست ۲ درصد دانشمندان پراستناد جهان را منتشر کرده است که اسامی استادان بابک کریمی، محمدمهدی نجف‌پور، امین عبدالهی، محمد قلی‌نژاد و الهام طهماسبی در این لیست قرار دارند.

دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان از ۶ دانشکده، ۲ پژوهشگاه و مرکز آموزش زبان تشکیل شده و همچنین «خانه علم زنجان» و «پارک علم و فناوری زنجان» از زیرمجموعه‌های این دانشگاه هستند.

دانشگاه از لحاظ آموزشی به تربیت دانشجو در دوره‌های دکتری و کارشناسی ارشد در علوم پایه می‌پردازد و تنها رشته مقطع کارشناسی آن، رشته مهندسی کامپیوتر است. همچنین تنها دانشگاه کشور است که از مقاطع دیپلم و کارشناسی در رشته دکتری پیوسته فیزیک دانشجو جذب می‌کند.

دانشگاه علوم پایه زنجان تنها دانشگاه بدون دیوار و حصار در کشور است که عموم شهروندان می‌توانند آزادانه از محیط آن بازدید کنند.

در این دانشگاه به تمامی دانشجویان دکتری دفاتر اختصاصی برای مطالعه داده می‌شود و دانشجویان می‌توانند ۲۴ ساعته و در تمام طول شبانه روز در محیط دانشگاه حاضر بوده و از امکانات آن استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها