برگزاری همایش طلایه داران اقتصادی مقاومتی در هرمزگان

همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در هرمزگان برگزار شد.
همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۹۲۸۵

هرمزگان-جام جم انلاین-همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در هرمزگان برگزار شد.

 

مسئول بسیج سازندگی کشور در این مراسم گفت: ۱۰ هزار صندوق قرض الحسنه برای حمایت از اشتغال‌های خرد کشور، در حال راه اندازی است.


سردار زهرایی با اشاره به اینکه اقتصاد باید مردم محور باشد افزود: ایجاد تعاونی‌ها و صندوق‌های قرض الحسنه، کمک بزرگی به اقتصاد مقاومتی است.


وی گفت: دشمن در فضای رسانه‌ای به دنبال تغییر شعار ما می‌توانیم، و جدا کردن جوانان از انقلاب اسلامی است.


مسئول بسیج سازندگی کشور افزود: دشمن در دو ماه اخیر بیش از ۶۰ هزار دروغ در فضای مجازی منتشر کرده اند.


سردار زهرایی گفت: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تغییر معنای امنیت، شرف، غیرت و ناموس بود و روایت‌های خود را از این مفاهیم به جوانان القا می‌کرد.


وی به خرید تضمینی انرژی برق خورشیدی از تولیدکنندگان اشاره کرد و افزود: برای راه اندازی نیروگاه‌های ۵ کیلوواتی خورشیدی، تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد پرداخت می‌شود.


رئیس دانشگاه افسری امام حسین (ع) نیز در این مراسم گفت: دشمن بعلت حضور رهبر معظم انقلاب و بسیجیان در همه عرصه‌ها، بدنبال تخریب جایگاه ولایت فقیه و بسیج است.


سردار نعمان غلامی افزود: مردم و بسیجیان در گام اول و دوم انقلاب، و در همه عرصه‌های سخت در کنار انقلاب اسلامی حضور داشتند.


وی با بیان اینکه تفکر بسیجی از مرز‌های کشور عبور کرده و درعالم پیچیده است، گفت: مردم و بسیجیان در دفاع مقدس، جنگ اقتصادی، تهاجم فرهنگی و همه مراحل سخت انقلاب، سربلند بیرون آمدند.


سردار غلامی افزود: در فتنه اخیر بعلت اینکه رهبر معظم انقلاب و بسیج عرصه را بر مستکبران عالم تنگ کردند، هجمه‌های زیادی به این دو جایگاه بزرگ وارد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها