یكی از مطالبات اصلی مردم اسلامشهر تكمیل پروژه كمربندی شمالی است كه ۴ قطعه دارد و ۳ قطعه آن كاملاً فعال است. در دهه فجر امسال ۳ كیلومتر از این كمربندی یعنی از انتهای خیابان مطهری تا پل شهید شفیعی به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیكی خواهد رفت.
کد خبر: ۱۳۸۶۶۷۱

حمیدی افزود: در ضمن ورودی پروژه از خیابان سوسنگرد تا جاده احمدآباد به طول ۱ و نیم كیلومتر است كه باید از زیر خطوط راه آهن در نقطه ای عبور كند. تفاهمی با راه آهن در حال انجام است كه تا پایان سال بتوانیم این دسترسی را هم برای عبور ایجاد كنیم و همه اینها فارغ از ۷ هكتار اراضی راه آهن است.

محسن حمیدی شهردار اسلامشهر با بیان اینكه كمربندی شمالی اسلامشهر و مترو از پروژه های بسیار مهم و فرامنطقه ای هستند گفت: روزانه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تردد انجام می‌شود كه ۲۰۰ هزار تردد آن سهم ما است و مابقی توسط شهروندان شهرهای مجاور صورت می‌گیرد كه از كریدور اسلامشهر عبور می‌كنند. به همین جهت پروژه كمربند شمالی با هدف برون رفت از ترافیك و دسترسی مناسب ساكنان شهرك‌های جنوبی اسلامشهر (سالور، سعیدیه و قائمیه) و شهرستان های مجاور ساخته می شود تا آنها بدون ورود به مركز شهر از كمربندی خارج شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها