حمیدی افزود: در ضمن ورودی پروژه از خیابان سوسنگرد تا جاده احمدآباد به طول ۱ و نیم كیلومتر است كه باید از زیر خطوط راه آهن در نقطه ای عبور كند. تفاهمی با راه آهن در حال انجام است كه تا پایان سال بتوانیم این دسترسی را هم برای عبور ایجاد كنیم و همه اینها فارغ از ۷ هكتار اراضی راه آهن است.
محسن حمیدی شهردار اسلامشهر با بیان اینكه كمربندی شمالی اسلامشهر و مترو از پروژه های بسیار مهم و فرامنطقه ای هستند گفت: روزانه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تردد انجام میشود كه ۲۰۰ هزار تردد آن سهم ما است و مابقی توسط شهروندان شهرهای مجاور صورت میگیرد كه از كریدور اسلامشهر عبور میكنند. به همین جهت پروژه كمربند شمالی با هدف برون رفت از ترافیك و دسترسی مناسب ساكنان شهركهای جنوبی اسلامشهر (سالور، سعیدیه و قائمیه) و شهرستان های مجاور ساخته می شود تا آنها بدون ورود به مركز شهر از كمربندی خارج شوند.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد