حمیدی افزود: در ضمن ورودی پروژه از خیابان سوسنگرد تا جاده احمدآباد به طول ۱ و نیم كیلومتر است كه باید از زیر خطوط راه آهن در نقطه ای عبور كند. تفاهمی با راه آهن در حال انجام است كه تا پایان سال بتوانیم این دسترسی را هم برای عبور ایجاد كنیم و همه اینها فارغ از ۷ هكتار اراضی راه آهن است.
محسن حمیدی شهردار اسلامشهر با بیان اینكه كمربندی شمالی اسلامشهر و مترو از پروژه های بسیار مهم و فرامنطقه ای هستند گفت: روزانه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تردد انجام میشود كه ۲۰۰ هزار تردد آن سهم ما است و مابقی توسط شهروندان شهرهای مجاور صورت میگیرد كه از كریدور اسلامشهر عبور میكنند. به همین جهت پروژه كمربند شمالی با هدف برون رفت از ترافیك و دسترسی مناسب ساكنان شهركهای جنوبی اسلامشهر (سالور، سعیدیه و قائمیه) و شهرستان های مجاور ساخته می شود تا آنها بدون ورود به مركز شهر از كمربندی خارج شوند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد
درگفتوگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کردهایم