رئیس‌کل دادگستری استان کرمان: 

شعار"مرگ بر آمریکا"نتیجه سیاست های استکباری و دخالت های امریکاست

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:ملت ایران ملتی نیست که برای هیچ مملکت یا ملتی آرزوی مرگ داشته باشد؛اگر نسبت به کشوری ندای مرگ سر می دهد،از جمله ندای مرگ بر آمریکا،دلیل آن سیاست های غلط و استکباری آن کشور و دخالت هایی است که در طول یک قرن گذشته در کشور انجام داده است.
کد خبر: ۱۳۸۵۶۵۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی،درحاشیه راهپیمایی ۱۳آبان ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب که آمریکا از هیچ اقدامی برای سرکوب کردن ملت ایران درریغ نورزیده است،افزود:دلیل مرگ بر آمریکا مرگ بر سیاست ها و دخالت های این کشور است و مرگ بر مبارزه آمریکا با مستضعفین است.

وی تاکید کرد:آمریکا اگر از سیاست های استکباری و دخالت های خود درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وکشورهای مستضعف بردارد دلیلی برای گفتن مرگ بر آمریکا نخواهیم داشت.

وی یادآور شد:سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از مقاطع مهم و حساسی است که از چند جهت دارای اهمیت می باشدو تامل در آموزه های این روز تاریخی چراغ راه دشمن شناسی و بصیرت افزایی خواهد بود.

وی بیان کرد:امیدوارم که همواره در حفظ و صیانت از دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی پیشگام بوده واین انقلاب را بیشتر از گذشته به عنوان الگویی جهانی مبتنی بر آموزه های دین مبین اسلام معرفی کرده و گسترش دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها