در هشت ماه گذشته اتفاق افتاد :

رشد صد درصدی روشنایی و بهبود معابر سطح شهر

مدیر منطقه ۳توزیع برق اصفهان گفت:در هشت ماه گذشته فروش انشعاب در بخش خانگی ۱۲درصد رشد ،بخش عمومی ۷درصد رشد و در بهبود وروشنایی معابر ۱۰۰در صد افزایش رشد داشته ایم .
کد خبر: ۱۳۸۵۴۹۸

جام جم آنلاین اصفهان ؛ سعید رئوفی در جمع خبر نگاران اظهار کرد : امور برق منطقه ۳اصفهان، ۸۵کیلومتراز سطح شهرستان را پوشش میدهد که با پنج مدیریت شهری وشهرداری منطقه های ۲،۸،۹،۱۱،ساماندهی ناژوان و مدیریت شهری خمینی شهر ارتباط نزدیک دارد .
وی با بیان اینکه ۸۰در صداز مشترکین خانگی والباقی سایر مصارف و مشاغل ازاد هستند گفت در این منطقه مصارف کشاورزی و صنعت تعداد کمی را در بر میگیرند .
مدیر منطقه ۳توزیع برق اصفهان ضمن بیان اینکه پیک بار ۱۴۰۱را با موفقیت طی کردیم و‌شاهد هیچ خاموشی نبودیم تصریح کرد پیک بار امسال منطقه سه اصفهان(غرب اصفهان) معادل ۹۷ مگاوات بود که نسبت به سال گذشته ۹درصد رشد داشته در روز پنجم مرداد سالجاری در دمای ۴۲ درجه سانتیگراد رُخ داد و بخوبی مدیریت شد
رئوفی با اشاره به اصلاح ساختار شبکه و تبدیل سیم‌های مسی به شبکه کابل خودنگهدار افزود: ۵۷ کیلومتر از شبکه سیمی در این منطقه با هزینه بیش از ۲۴۸ هزار و ۹۲۴ میلیون ریال به شبکه کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

وی ادامه داد : ۴۵۰ کیلومتر مجموع شبکه سیمی موجود در این منطقه است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا سه سال آینده بطور کامل به شبکه کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.مدیر منطقه ۳توزیع برق اصفهان با اشاره به اینکه شبکه‌های جدید احداثی بصورت کابل خودنگهدار انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ۳۱۹ واحد مسکونی، اداری و تجاری در سالجاری با هزینه بیش از ۸۹ هزار و ۵۲ میلیون ریال برقدار شدند که کابل کشی آنها نیز بطور کامل انجام شده است.
رئوفی در پایان از اختصاص کد خانوار برای مشترکینی که چند خانوار در یک مسکن ویلایی زندگی میکنندوکنتور مستقل ندارندخبر داد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها