فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

زنده نگه داشتن یاد شهدای دانش آموز،مهمترین هدف هفته بسیج دانش آموزی است /دعوای دشمن بر سر اقتدار ایران اسلامی است

یزد- فرمانده سپاه الغدیر استان با بیان اینکه دعوای دشمن بر سر اقتدار ایران اسلامی است گفت : یکی از اهداف اصلی ما در هفته بسیج دانش آموزی زنده نگه داشتن یاد شهدای دانش آموز کشور است که مقام معظم رهبری هم نسبت به آن بارهاتاکید کردند.
کد خبر: ۱۳۸۴۶۳۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،سردارحسین زارع  کمالی صبح چهارشنبه درنشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اظهارداشت :یکی از اهداف اصلی ما در هفته بسیج دانش آموزی زنده نگه داشتن یاد شهدای دانش آموز کشور است که مقام معظم رهبری هم نسبت به آن بارها  تاکید کردند.

وی افزود: به طورکلی شش برنامه اساسی با هماهنگی آموزش و پرورش استان در حال انجام است و تمامی برنامه ها تدوین شده  ذیل این موضوع انجام خواهد شد.

زارع کمالی تصریح کرد: امید آفرینی دانش آموزان به عنوان نخستین جهاد ، یکی ازمهمترین موضوعاتی است که همه ما نسبت به آن وظیفه داریم و باید هرچه بیشترو بهتر برای آن حرکت کنیم جهاد تبیین فرضیه ای است که بر دوش تمام ما قرارگرفته ومقام معظم رهبری حکم جهاد را برای همه ما در این زمینه صادر کرده است .

 وی گفت: شکستن محاصره تبلیغاتی یکی از مهمترین مباحثی است که درجهاد باید تحقق یابد و اصحاب رسانه و خبرنگاران دراین زمینه نقش بسیار مهمی دارند.

زارع کمالی ادامه داد: امید افرینی دانش آموزان به عنوان نخستین جهاد در این  حوزه یکی ازمهمترین موضوعاتی است که همه ما نسبت به آن وظیفه داریم و باید هرچه بیشتر و بهتر برای آن حرکت کنیم .

فرمانده سپاه الغدیر استان گفت:مطالبه گری درجهت قطع کردن دست دشمن در تسلط بر افکار مردم یکی از دیگر موضوعات مهمی است که باید به صورت جدی دنبال شود و در حوادث اخیر به خوبی دیدیم که دشمن چگونه با اقدامات تبلیغاتی خود اقدام به سربازگیری در این جنگ تبلیغاتی کرد .

دعوای دشمن بر سر اقتدار ایران اسلامی است

وی خاطرنشان ساخت : تمام دعواهای دشمن بر سر اقتدار ایران اسلامی است و یکی  از موانع و چالشهای اصلی آمریکا  گرفتن اقتدار ایران اسلامی است که هرچه این اقتدار افزایش داشته با شد به نوعی آمریکا در سطح جهان با مشکل و هراس مواجه خواهد بود .

 زارع کمالی افزود: تبیین دستاوردها و اقدامات صورت گرفته شده در طول 43سال گذشته یکی از دیگر بخش هایی است که در جهاد تبیین باید به خوبی مد نظر قرار بگیرد ودر راستای استحکام و تقویت آن گام برداریم .

برنامه های تبیینی نباید به یک زمان خاص خلاصه شود

وی گفت : یکی از اهداف اصلی ما در هفته بسیج دانش آموزی زنده نگه داشتن یاد شهدای دانش آموز کشور است که مقام معظم رهبری هم نسبت به آن بارها  تاکید کردند و تبیین نقش جوانان درهشت سال دفاع مقدس در راستای مقابله با اهداف شوم دشمن از مهمترین رویکردهایی است که در برنامه ریزی هفته  بسیج دانش آموزی در نظر گرفته شده است .

زارع کمالی تصریح کرد: نکته بسیار مهمی که در ارتباط  با برنامه های تبیینی و بصیرت افزیی باید به آن توجه کرد  این است که اگراین برنامه ها به یک زمان خاص  خلاصه شود اثر گذاری لازم را ندارد اما رویکرد ما این است که برنامه های هفته دانش آموزی در طول سال در نقاط مختلف استان اجرا شود.

هزینه بسیار بالای دشمن برای اعتقاد جوانان

این مسئول خاطر نشان ساخت: درراستای با لابردن اعتقاد جوانان دشمن سرمایه گذاری بسیارزیادی انجام داده در حالی که امید و آینده انقلاب اسلامی به همین جوانان است و به همین دلیل باید دراین راستا برنامه های مختلفی داشته با شیم .

 وی در خصوص نقش رسانه ها در برابر توطئه های دشمن افزود : اصحاب رسانه استان درحوزه های مختلف مبارزه با  فتنه ها و توطئه ها ی دشمن عملکرد بسیار خوب و قابل  تقدیری داشتند و در این زمینه روشنگری خوبی انجام دادند .

زارع کمالی با تاکید بر اینکه تمام اقداماتی که باید انجام شود باید به صورت دقیق و شفاف  برای مردم بیان شود گفت : دبیران کارگروه ها ی مختلف و مسئولان اقشار بسیج در  نشست های مختلف اقدامات صورت  گرفته را برای رسانه ها تبیین خواهند کرد تا رسانه ها بتوانند اطلاع رسانی دقیق و کاملی نسبت به این برنامه ها داشته با شند .

 وی خاطر نشان ساخت:برنامه ریزی های لازم صورت گرفته شده  که هفته بسیج دانش آموزی سال اینده شاهد برگزاری کنگره بزرگ یک هزارشهید دانش آموز استان باشیم و تحقق این موضوع هم نیازمند  برنامه ریزی بسیار بالا و اجرای برنامه های جنبی گسترده ای می باشد و برنامه ریزیهای گسترده ای برای این امر انجام شده تا برنا مه ای درخورشان شهیدان دانش آموزبرگزار شود .

خبرنگار جام جم آنلاین یزد /سمیه شرف دینی 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها