مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

یادمان پارک شهید صباغان اهواز میزبان شهید گمنام دانش آموز خواهد بود

برگزاری جلسه راهبردی جهاد تبیین در حوزه مدارس خوزستان

جلسه راهبردی جهاد تبیین در حوزه مدارس خوزستان بر مبنای فرهنگ دفاع مقدس و ایران قوی با حضور مسئول بسیج دانش آموزی خوزستان و چند استاد درس آشنایی با دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۴۶۰۶

خوزستان - جام جم آنلاین : به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، جلسه راهبردی جهاد تبیین در حوزه مدارس خوزستان بر مبنای فرهنگ دفاع مقدس و ایران قوی امروز با حضور مسئول بسیج دانش آموزی خوزستان و چند استاد درس آشنایی با دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه اظهار داشت: تغییر و تحول اساسی در برخی راهبردهای حوزه پرورشی به خصوص در بدنه آموزش و پرورش از ضروریات است.

وی افزود: یکی از درس هایی که سال ها از آن غفلت شده، آمادگی دفاعی است که در این درس، نسل نوجوان و جوان ما باید با الفبای رزم آشنا شوند و همچنین ابهامی در خصوص دوران حماسه ساز دفاع مقدس در ذهن شان باقی نماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: کشوری که همیشه مورد تهاجم های مختلف و طمع دشمنان و استکبار جهانی است نباید از آموزش و پرورش همه جانبه نسل های متمادی اش غافل شود چرا که تقویت روح حماسه و ایثار است که باعث می شود ارتش بعث عراق و ده ها کشور ابرقدرت حامی اش نتوانند حتی یک وجب از خاک کشور را تصرف کنند.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: درس آمادگی دفاعی فرصتی است که پیشکسوتان دفاع مقدس با نسل امروز و دانش آموز ما دوست و نزدیک شوند و حلقه انتقال فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس را مستحکم تر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها