اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای انجام پروژه آبرسانی به همدان

استاندار همدان از اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای انجام پروژه آبرسانی به همدان خبر داد و گفت: این اعتبار برابر با اعتبار یک سال تملک دارایی و سرمایه‌ای استان همدان است.
کد خبر: ۱۳۸۳۸۶۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در اختتامیه بیست‌وپنجمین جشنواره شهید رجایی استان همدان، با بیان اینکه رئیس جمهور ۱۵۰۰ میلیارد تومان در اختیار وزارت نیرو برای تأمین آب همدان قرار داد، اظهار کرد: شرکت آب منطقه‌ای و آبفا از آبان‌ماه سال گذشته پیگیری کردند تا موضوع و اهمیت بحران در کشور تبیین شود. این پروژه نیازمند دو ویژگی اعم از تأمین منابع مالی و سرعت بالای عملیات بود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی شده بود این پروژه بین ۲۴ تا ۳۶ ماه زمان احتیاح داشته باشد اما ظرف پنج ماه کامل شد، ادامه داد: با خارج شدن سد اکباتان از مدار، تلاش کردیم تا آبرسانی به همدان تا اواسط مردادماه انجام شود اما مشکلات زیادی پیش آمد در ضمن برای تأمین آب شرب از کشاورزان کمک گرفتیم و بیش از ۷۰ چاه را وارد مدار کردیم.

قاسمی‌فرزاد در رابطه با این جشنواره، توضیح داد: جشنواره شهید رجایی به این علت است تا تلاش کنیم این شهید را به عنوان الگو قرار دهیم و عملکرد سازمانی مطابق این شخص باشد. رفتار شهیدان رجایی و باهنر برای ما سرلوحه است، شهید رجایی مردمی و خداترس بود و این روحیه باید در همه مسئولان، مدیران و خدمتگزاران مردم تجلی پیدا کند

وی با بیان اینکه از نظر ما کارکرد و عملکرد همه دستگاه‌ها قابل تقدیر است و برخی تلاش مضاعف تری داشتند، اظهار کرد: مهمترین مؤلفه این سال که به نام دانش‌بنیان و اشتغال آفرین مزین شده، بهره‌وری تأمین می‌کند.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمنان سعی می‌کنند نارضایتی ایجاد کنند بنابراین باید تلاش کنیم رضایتمندی عمومی به وجود بیاید، گفت: آنچه مورد تأکید قرار دارد مبحث وحدت است، دشمن تلاش می‌کند وحدت را بین مردم بهم بزند و تفرقه ایجاد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها