برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی باشکوه بیشتری برگزار می‌شود
معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی باشکوه بیشتری برگزار می‌شود

خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت تبدیل به مکتب سلیمانی شد
خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت تبدیل به مکتب سلیمانی شد
کد خبر: ۱۳۸۱۹۴۴
به گزارش جام جم آنلاین لرستان منصور احمدی در ویژه برنامه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، با تبریک هفته دفاع مقدس، ایثارگران را صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: شهیدی مانند علی‌راست پیرحیاتی، نابغه جنگ‌های منظم و نامنظم در بین ما نیست اما یاد و خاطره او همواره با ما همراه است؛ شهید دیگر نابغه و اعجوبه جنگ مانند حاج اسماعیل سپهوند، نویسنده کتاب بلدچی که در بین ما هست. آن‌ها «عند ربهم یرزقون» و دیگری به فضل الهی، نعمت وجودش نزد ماست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از ایثارگران به‌عنوان شهدای زنده یاد کرد و افزود: ایثارگرانی که به درجه رفیع ایثار و جانبازی رسیده‌اند و نزد ما هستند، اینان شهدای زنده‌اند، مقام شهود مقامی است که نیاز به از بین رفتن جسم نیست، که به آن برسیم، گاهی در زندگی هم علما، بزرگان و مجاهدان به مقام شهود و شهادت می‌رسند.
احمدی به نقش و حضور حاج قاسم پس از شهادت اشاره کرد و افزود: نقش حاج قاسم پس از شهادت به هیچ وجه کاسته نشده است؛ شهید حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت اثرات بزرگی در منطقه داشته و بعد از شهادت خود نیز اثرات بسیار بزرگی داشته است. مهمترین و اساسی‌ترین موضوع بعد از شهادت سردار سلیمانی این بود که حاج قاسم سلیمانی تبدیل به مکتب سلیمانی شد.
وی هدف از برگزاری این جلسه را بزرگداشت یاد، نام و خاطره ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه شهدا عنوان کرد و افزود: با هدف نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سری برنامه‌های راه سلیمانی برنامه‌های محتوایی مختلفی در این هفته برگزار شده است. در این برنامه از همه کسانی که با هدف نشر فرهنگی و هنری برنامه‌های فاخر و تالیفاتی داشته‌اند و نیز ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، رسالت اصحاب فرهنگ و هنر را تبیین مواضع نظام با سلاح قلم و هنر برشمرد و افزود: با این سلاح بسیار توانمند و قدرتمند باید به تبیین مواضع و افق جمهوری اسلامی بپردازیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها