خرید جدیدترین کتاب‌های پزشکی از فروشگاه انتشارات جعفری

اگر شما هم دانشجوی پزشکی هستید و مانند دیگر دانشجویان به دنبال خرید کتاب‌های پزشکی مرتبط با رشته خود هستید؛ اما پیدا کردن جدیدترین نسخه‌های کتاب‌های مدنظرتان به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است، ما به شما فروشگاه اینترنتی انتشارات جعفری نوین به نشانی www.jafaripub.com را پیشنهاد می‌کنیم.
اگر شما هم دانشجوی پزشکی هستید و مانند دیگر دانشجویان به دنبال خرید کتاب‌های پزشکی مرتبط با رشته خود هستید؛ اما پیدا کردن جدیدترین نسخه‌های کتاب‌های مدنظرتان به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است، ما به شما فروشگاه اینترنتی انتشارات جعفری نوین به نشانی www.jafaripub.com را پیشنهاد می‌کنیم.
کد خبر: ۱۳۷۹۰۲۸

شما می‌توانید در فروشگاه آنلاین کتاب‌های پزشکی جعفری نوین، تمامی کتاب‌های پزشکی مورد نیازتان را در جدیدترین نسخه‌های موجود پیدا کرده و به ساده‌ترین شکل ممکن، به صورت آنلاین خریداری کنید؛ سپس کتاب‌های خریداری شده خود را درب منزلتان تحویل بگیرید؛ اینگونه هم می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و هم در هزینه‌های خود.

خرید کتاب پزشکی هاریسون 2022 از انتشارات جعفری نوین

یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های پزشکی که متخصصان داخلی به دنبال آن هستند، کتاب هاریسون است؛ این کتاب در زمینه طب داخلی می‌باشد که مباحث متعددی را از عصب‌شناسی گرفته تا بیماری‌های عفونی و ... را مورد بررسی قرار داده است.

اولین نسخه‌ای که از کتاب پزشکی هاریسون مورد انتشار قرار گرفت، در سال 1950 بود؛ اما جدیدترین و بروزترین نسخه آن که هم‌اکنون می‌توانید آن را از فروشگاه آنلاین انتشارات جعفری نوین خریداری کنید، نسخه هاریسون 2022 می‌باشد.

انتشارات جعفری نوین، ارائه‌ دهنده انواع کتاب‌های فیزیولوژی

خرید جدیدترین کتاب‌های پزشکی از فروشگاه انتشارات جعفری

کتاب ‌های فیزیولوژی انواع متعددی دارند از کتاب‌ فیزیولوژی دکتری گرفته تا کتاب‌های فیزیولوژی عملی پزشکی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی گلبان، گایتون و هال و ... ؛ شما می‌توانید تمامی این کتاب‌ های فیزیولوژی و هر کتاب دیگری که از زیر مجموعه‌های فیزیولوژی به حساب می‌آید را از فروشگاه انتشارات جعفری نوین به صورت آنلاین خریداری کنید. در ادامه شما را با کلیات هر یک از کتاب ‌های فیزیولوژی که به مهم‌ترین ‌آن‌ها اشاره کردیم، آشنا خواهیم کرد.

  • کتاب فیزیولوژی دکتری

دانشجویانی که دوران کارشناسی ارشد را پشت سر می‌گذارند برای طی کردن مقطع تخصصی خود به کتاب فیزیولوژی دکتری نیاز دارند. در کتاب فیزیولوژی دکتری به دانشجویان مقطع دکتری این اجازه داده می‌شود تا با علم فیزیولوژی به صورت تحقیقاتی نگاه کنند و با پشت سر گذاشتن فصول این کتاب، با تمامی عوامل بیماری‌زا و ارتباط آن‌ها با بدن انسان آشنا شوند.

  • کتاب‌ فیزیولوژی عملی پزشکی

از آن‌جایی که علم فیزیولوژی علمی است که باید به صورت عملی فراگرفته شود، کتاب فیزیولوژی عملی پزشکی این امکان را برای دانشجویان پزشکی فراهم می‌کند تا این علم را به صورت عملی بیاموزند. درواقع اساتید رشته‌های پزشکی برای اینکه دانشجویان مباحث تئوری علم فیزیولوژی را به صورت تئوری فرابگیرند، مطالعه کتاب فیزیولوژی گایتون را پیشنهاد می‌کنند؛ اما برای یادگیری عملی فیزیولوژی، کتاب فیزیولوژی عملی پزشکی را پیشنهاد می‌دهند.

  • کتاب فیزیولوژی علوم پایه پزشکی

اولین مقطعی که دانشجویان رشته پزشکی باید پشت سر بگذارند، مقطع علوم پایه پزشکی است که یکی از کتاب‌های آن کتاب فیزیولوژی علوم پایه پزشکی است. دانشجویان رشته پزشکی برای فراگیری علم فیزیولوژی ابتدا باید کتاب فیزیولوژی علوم پایه پزشکی را فرابگیرند.

  • کتاب فیزیولوژی دندانپزشکی گلبان

کتاب فیزیولوژی دندانپزشکی گلبان دارای 9 بخش می‌باشد که شامل: اصول اولیه فیزیولوژی، دستگاه تنفس، قلب و دستگاه گردش خون، دستگاه گوارش، غدد درون ریز، دستگاه تناسلی، دستگاه ادراری، نوروفیزیولوژی و فیزیولوژی حس‌های ویژه می‌باشد.

  • کتاب فیزیولوژی گایتون و هال

یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های فیزیولوژی، کتاب فیزیولوژی گایتون و هال می‌باشد؛ چراکه این کتاب از زمانی که وارد دنیای رشته‌های پزشکی می‌شوید با شما همراه خواهد بود. جالب است بدانید که کتاب فیزیولوژی گایتون و هال در میان منابع کتاب‌های ترم اول اتاق عمل، مامایی و پرستاری نیز به شمار می‌رود.

خرید کتاب پزشکی از انتشارات جعفری نوین

خرید جدیدترین کتاب‌های پزشکی از فروشگاه انتشارات جعفری

بهترین و معتبرترین منبع آنلاین برای خرید کتاب پزشکی که می‌توانید از آن انواع کتاب‌های پزشکی را به ساده‌ترین شکل ممکن انتخاب و خریداری کنید، فروشگاه آنلاین انتشارات جعفری نوین به نشانی www.jafaripub.com می‌باشد. از همه مهم‌تر اینکه شما می‌توانید جدیدترین نسخه‌های کتاب پزشکی را که پیدا کردن آن‌ها کار خیلی دشواری است را از فروشگاه انتشارات جعفری نوین خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها