مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی :

طرح استیل کورد زنجان از بهترین سرمایه گذاری‌های شستا

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی گفت: پروژه استیل کورد یکی از واحد‌های پیشرو در تولید دانش بنیان و توجه به نیاز زنجیره تولید صنایع لاستیک کشور است.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی گفت: پروژه استیل کورد یکی از واحد‌های پیشرو در تولید دانش بنیان و توجه به نیاز زنجیره تولید صنایع لاستیک کشور است.
کد خبر: ۱۳۷۸۲۶۰
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) به برنامه‌ریزی در شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی برای اجرای ۹۰ پروژه اشاره کرد و گفت: از این مجموع ۳۶ پروژه ایجادی، ۲۴ پروژه نوسازی و ۲۹ پروژه توسعه‌ای است که برای تحقق آن باید ۶۳ همت تامین مالی شود.

بازیان با تاکید بر تلاش برای پیشگامی و پیشرانی شرکت در توسعه و رشد کشور افزود: این مجموعه به دنبال کمک به رشد و توسعه اقتصاد کشور به عنوان یک مجموعه‌ای که باید ارزش‌آفرین و سودآورترین مجموعه اقتصادی باشد، است.

وی افزود: تحقق اهداف پیش‌بینی به غیر از نگاه جهادی وتحولی تحقق پذیر نیست، چرا که مشکلات و چالش‌هایی را در گذشته داشتیم که همچنان وجود دارد و رفع آن جز با نگاه جهادی و تحولی میسر نیست.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با بیان اینکه در چهار ماه نخست سال‌جاری بودجه ابلاغی ۲۰۰ همت این شرکت به ۳۰۰ همت ارتقا یافت، ادامه داد: این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۶ درصد افزایش یافته است که فرصت‌های مالی شرکت را به لحاظ سودآوری تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی تاکید کرد: افزایش تحقق یافته در بودجه جز در مسیر تقویت جریان تولید، بالا بردن بهره‌وری و ارزش آفرینی مضاعف امکان پذیر نیست.

بازیان با بیان اینکه امروز مراسم افتتاح یکی از بهترین مجموعه‌های شرکت نفت و گاز و پتروشیمی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی هستیم، افزود: این مجموعه یکی از واحد‌های پیشرو در تولید دانش بنیان و توجه به نیاز زنجیره تولید صنایع لاستیک کشور است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها