استاندار البرز

بیمارستان فردیس تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

استاندار البرز گفت: گره پروژه بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی فردیس اکنون باز شده است و در تلاشیم تا پایان سال آن را به بهره برداری برسانیم
کد خبر: ۱۳۷۷۸۵۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

مجتبی عبداللهی شامگاه پنجشنبه در دیدار با جمعی از نخبگان، ورزشکاران، نمایندگان اقشار مختلف مردم در سالن ایثار شهرداری فردیس برگزار شد، افزود: مشکل فنی ، نبود تامین اعتبار و قرارداد با پیمانکار سه موضوع مهم و اساسی در خصوص بیمارستان فردیس وجود داشت که با پیگیری ها مشکلات رفع شد.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای مردم شهرستان فردیس، بیمارستان و تامین سرانه های بهداشتی و درمانی است، از این رو با پیگیری‌های جدی در جهت حل مشکلات بیمارستانی فردیس اقدام کرده ایم.

وی گفت: در حال حاضر دو پیمانکار در پروژه بیمارستان فردیس مشغول بکار هستند بخش های داخل حیاط، ساختمان های جانبی، دیوار و محوطه به عهده پیمانکار دیگر توسط بنیاد مسکن انجام می شود و تکمیل ساختمان مرکزی بیمارستان به عهده پیمانکار قبلی گذاشته شد.

وی با بیان اینکه استان البرز در بخش تخت بیمارستان بیشترین مصوبات را در سفر رییس جمهور گذارند، افزود: همچنین بیمارستان خصوصی به‌آفرین نیز به مجموعه درمانی شهرستان فردیس اضافه می شود که مجموعا ۶۰۰ تخت بیمارستانی خواهد بود. 

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به استان و تخصیص اعتبارات ویژه بمنظور ارتقا و تقویت زیرساخت های عقب مانده استان، افزود: بواسطه این امر اقدامات بزرگی در دستور برنامه های استان قرار گرفته که با تحقق آنها بخش قابل توجهی از دغدغه ها و مطالبات مردم حل و فصل می شود.

وی ادامه داد: شهرستان متراکم فردیس نیز با موانع جدی در تامین سرانه ها در حوزه های مختلف مواجه است بنابراین طی بازدید ها و جلسات متعدد نسبت به احصا و حل آنها اقدام شده است.

عبداللهی گفت: اعمال محدودیت های جدی و تحریم های ناجوانمردانه بر علیه ایران اسلامی، بسیاری از تعاملات و همچنین روند پیشرفت پروژه ها را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: بر این اساس تلاش و اهتمام بیشتری برای پیشبرد امور لازم است از این رو برای تسریع در روند امور به راهکارهایی همچون تهاتر نفتی با کشورهای صاحب تکنولوژی و یا توان عمرانی در دنیا وارد مذاکره شده ایم.

عبداللهی بیان داشت: از سوی دیگر با تعامل خیرین و دولت ساخت ۱۰۰ مدرسه را در دستور کار داریم که سهم فردیس نیز مشخص است و باید شهرداری برای اختصاص زمین مناسب همراهی بیشتری داشته باشد اکنون جانمایی برای ساخت ۵۴ مدرسه صورت گرفته است.

استاندار البرز گفت: قرارگاه های اجتماعی، مسکن و اشتغال استان نیز با رویکرد محرومیت زدایی از محله های کم برخوردار، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و متکدیان، اشتغال برای افراد جویای کار و تامین مسکن اقشار مختلف مردم راه اندازی شده اند و فعالیت قابل قبولی دارند.

وی افزود: انتظار می رود نخبگان، افراد صاحب نظر، بزرگان، خیرین و فعالان اجتماعی برای پیشبرد اهداف توسعه ای استان همراهی و تعامل بیشتری داشته باشند.

استاندار البرز گفت: توسعه اماکن و امکانات و تجهیزات ورزشی در استان و بویژه شهرستان فردیس را با جدیت دنبال می کنیم و در این راه باید شورای اسلامی و شهرداری نیز همراهی لازم را داشته باشند.

وی افزود: موضوع انتزاع کامل شهرستان فردیس از کرج نیز طی جلسات تخصصی در حال پیگیری است و بزودی نتایج آن اجرایی می شود.

http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها