اهمیت زمان در ثبت شرکت و ثبت برند تجاری، موضوع بسیار مهم و ضروری است که بسیاری از افراد حقیقی یا حقوقی ارزش آن را می دانند.
اهمیت زمان در ثبت شرکت و ثبت برند تجاری، موضوع بسیار مهم و ضروری است که بسیاری از افراد حقیقی یا حقوقی ارزش آن را می دانند.
کد خبر: ۱۳۷۶۳۸۰

برای ثبت شرکتها یا برند تجاری راه و روش های متعددی در ایران وجود دارد که با بررسی سریع ترین روش، می توانید به هدف خود برسید.

سریع ترین روش برای ثبت برند و شرکت فوری، استفاده از خدمات سامانه های آنلاین و اینترنتی می باشد.

چرا که با این روش شما نیاز به پیگیری و مراجعه به صورت حضوری را نخواهید داشت و کلیه مراحل تاسیس شرکت و ثبت برند، بصورت خودکار و آنلاین انجام می شود اما از چه سامانه ای استفاده کنیم و بهترین روش برای اینکار کدام است؟ در ادامه این مقاله، به بررسی شرایط ثبت شرکت و علائم تجاری بصورت آنلاین خواهیم پرداخت.

ثبت شرکت آنلاین چیست؟

ثبت شرکت آنلاین به پیگیری شرایط، مراحل، تهیه مدارک مورد نیاز بر روی بستر اینترنت گفته می شود. این اقدامات را می توان از طریق مراجعه به اداره ثبت شرکتها یا از طریق سامانه ثبت شرکت آگاه ثبت، پیگیری کرد. از مزایای تاسیس و ثبت شرکتها بصورت آنلاین می توان به کاهش هزینه های اضافی، ثبت شدن شرکت بصورت فوری در کمترین زمان، افزایش سرعت و پیگیری منظم و دقیق اشاره کرد. به منظور این کار کافیست تا از طریق سامانه آگاه ثبت، درخواست خود را بصورت آنلاین از طریق فرم های درج شده پیگیری نمایید.

ثبت برند آنلاین چیست؟

ثبت شرکت و ثبت برند فوری بصورت آنلاین چگونه است؟

ثبت برند تجاری آنلاین نیز همانند ثبت شرکت، به بررسی شرایط، تهیه مدارک، پرداخت هزینه ها و تشکیل پرونده جهت دریافت یک نشان تجاری بصورت آنلاین و اینترنتی گفته می شود. برای ثبت برند آنلاین نیز کافیست تا از طریق اداره مالکیت معنوی یا مراجعه به صفحه ثبت برند سامانه آگاه، درخواست پیگیری خود را ثبت نمایید. کلیه مراحل اعم از: تهیه مدارک، مجوز ها، تشکیل پرونده، استعلام برند، انتخاب نام و ... را می توانید توسط این سامانه پیگیری نمایید.

مدارک ثبت شرکت

ثبت شرکت و ثبت برند فوری بصورت آنلاین چگونه است؟

از پایه های اساسی و مهم برای پیگیری مراحل و شرایط تاسیس شرکت تجاری در هر شهر یا کشوری، تهیه مدارک ثبت شرکت می باشد. این مدارک باعث ثبت قانونی و رسمی شرکت شما در سامانه کشور مورد نظر شده و امکان سو استفاده از آن غیر ممکن می شود. مدارک مورد نیاز برای تاسیس شرکتها، بسته به نوع شرکت یا کشور مورد نظر ممکن است با هم تفاوت های جزئی داشته باشد، اما لیست کاملی از این مدارک به شرح زیر است.

  • در اختیار داشتن اساس نامه و اظهارنامه شرکت
  • مدارک شناسایی افراد متقاضی از جمله : شناسنامه و کارت ملی
  • مدارک مربوط به صورتجلسه شرکت
  • پیگیری امور مالی و تهیه گواهی های بانکی
  • اقرار نامه ثبت شرکت
  • انتشار آگهی ثبت و تغییرات شرکت در روزنامه رسمی
  • دریافت جواز های لازم برای فعالیت در حوزه کاری شرکت

مدارک مورد نیاز ثبت برند و لوگو

پس از ثبت شرکت، ثبت برند و لوگو یکی از اقدامات افراد و شرکتهای تجاری می باشد. چرا که بسیاری از شرکتها در زمینه تولید محصول یا ارائه خدمات فعالیت دارند و نیاز به یک برند تجاری اختصصاصی خواهند داشت. برای ثبت برند و لوگو مدارک زیر کفایت می کند و شما می توانید این اقدام را پیگیری نمایید.

  1. مدارک شناسایی کارت ملی و شناسنامه متقاضی یا مدیر عامل شرکت
  2. دریافت تمامی مجوز های لازم برای فعالیت شرکت در زمینه تجاری
  3. دریافت کارت بازرگانی برای ثبت برند لاتین یا بین المللی
  4. تهیه تصویر از لوگو یا برند مورد نظر

مزایا و کاربر کارت بازرگانی در ثبت شرکت و برند تجاری

ثبت شرکت و ثبت برند فوری بصورت آنلاین چگونه است؟

دریافت کارت بازرگانی در فرآیند ثبت شرکت و برند تجاری، می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد. اساس صدور و دریافت کارت بازرگانی، امکان فعالیت در حوزه صادرات و واردات می باشد. از همین رو زمانی که یک شرکت قصد فعالیت در امور بین المللی را داشته باشد، اخذ این کارت بسیار ضروری و الزامی خواهد بود. برای ثبت برند لاتین یا بین المللی نیز اخذ و دریافت کارت بازرگانی موضوعی الزامی می باشد. چرا که باید علامت تجاری شما در بین کشور های خارجی به رسمیت شناخته شود.

انواع شرکت و انواع برند تجاری

شرکتها را می توان در انواع زیر برای ثبت قانونی در ایران طبقه بندی کرد.

  • شرکت مسئولیت محدود
  • شرکت سهامی خاص
  • شرکت سهامی عام
  • شرکتهای تضامنی
  • شرکتهای تعاونی
  • شرکتهای مختلط سهامی و غیر سهامی

همچنین ثبت برند تجاری به 2 صورت قابل انجام است.

  1. ثبت برند و لوگو بصورت فارسی
  2. ثبت برند لاتین یا بین المللی

 

بهترین سامانه و سایت ثبت شرکت و برند تجاری

سامانه ثبت شرکت آگاه ثبت به نشانی اینترنتی https://agahregister.net، مرجع مناسبی برای پیگیری مراحل ثبت برند، ثبت شرکت و دریافت کارت بازرگانی بصورت آنلاین و  فوری می باشد. این سامانه با ارائه خدمات مشاوره رایگان و پیگیری فوری مسائل حقوقی شما، بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه می دهد. همچنین در موضوع تهیه مجوز ها، اساس نامه، اظهارنامه، کد اقتصادی، استعلام برند و استعلام شرکت نیز می توانید بصورت آنلاین و اینترنتی، در سریع ترین زمان موارد را پیگیری نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها