معاون استاندار یزد:

خبرنگاران در همه صحنه ها یک قدم از مسئولان جلوتر هستند

یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد سرعت،صحت و دقت را سه شاخصه مهم در عرصه خبررسانی دانست وگفت : خبرنگاران ما در همه صحنه ها یک قدم از مسئولان جلوتر هستند.
کد خبر: ۱۳۷۶۱۷۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، علی اکبر عزیزی در آیین گرامی داشت روز خبرنگار که در تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی با اشاره به تقارن روز عاشورا و روز خبرنگار اظهارداشت: این اتفاق شاید هر چند صد سال یکبار رخ بدهد چرا که حضرت زینب(س) و حضرت امام سجاد(ع) در واقعه کربلا رسالت خبرنگاری را ایفا کردند و اگر نقش این دو بزرگوار در زمینه اطلاع رسانی نبود قطعا امروز اطلاعات این واقعه به دست ما نرسیده بود.

وی فعالیت رسانه ها در استان را ستود و افزود: خبرنگاران ما در همه صحنه ها یک قدم از مسئولان جلوتر هستند و در این میان حضور به موقع، سرعت عمل، اطلاع رسانی دقیق و تعیین کردن مسیر افکار عمومی از وظایف رسانه ها و خبرنگاران است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان  سرعت، صحت و دقت را  سه شاخصه مهم در عرصه خبررسانی دانست و تصریح کرد: ذوق و استعداد، سرعت عمل، دقت نظر، حق طلبی، تهیه جسورانه اخبار، امانت داری و صداقت از شاخصه های اهالی رسانه است خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و وظیفه شناسی در جامعه اند.

عزیزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص خبرنگاران افزود: ایشان می فرمایند اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.

معاون استاندار، ذوق و استعداد، سرعت عمل، دقت نظر، حق طلبی، تهیه جسورانه اخبار، امانت داری و صداقت را از شاخصه های اهالی رسانه برشمرد و گفت: بنده به عنوان یک خدمتگزار در نظام مقدس اسلامی از همه شما بزرگواران قدردانی میکنم و به سمت شما برای پیشبرد اهداف عالیه نظام دست کمک دراز می نمایم.

عزیزی در پایان با انتقاد از عملکرد شورای اطلاع رسانی استان تصریح کرد: به نظر می‌رسد این شورا هنوز از پویایی لازم برخوردار نبوده و باید با کمک شما عزیزان تقویت شود.

پیگیری مسئله مسکن، معیشت خبرنگاران و همچنین جایگاه رسانه در افق یزد نوین از دیگری مواردی بود که توسط رییس شورای اطلاع رسانی استان مطرح شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها