ادعای عجیب عامل اسیدپاشی به زن جوان

‌می‌خواستم پروفسور شوم، اما معتاد شدم

در جریان دعوای خانوادگی در تهران رخ داد

متهم: برای دفاع از خود، شوهرم را کشتم

زن میانسال درپی دعوای خانوادگی با شوهرش او را با ضربه‌های چاقو در خانه‌شان به قتل رساند. وی می‌خواست با دروغ‌پردازی مرد نقابدار خیالی را قاتل جا بزند که نتوانست و بعداز 120 دقیقه تحقیقات قضایی اعتراف کرد که برای دفاع از خود شوهرش را کشته است.
کد خبر: ۱۳۷۵۶۹۶

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت یک و 30 دقیقه بامداد پنجشنبه سیزدهم مرداد امسال مردی 64 ساله در طبقه سوم ساختمانی در محله ستارخان تهران به قتل رسید.

بازپرس جنایی و تیم تحقیق با حضور در محل با جسد مردی که با ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده و در راهروی منتهی به اتاق نشیمن افتاده بود، رو‌به‌رو شدند.

همسر 47 ساله او می‌گفت مرد نقابداری قاتل بوده و فرار کرده است. با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد این دو همیشه دعوا داشتند و آن شب هم صدای درگیری این زوج را شنیده‌اند. بازبینی فیلم دوربین مداربسته ساختمان هم نشان می‌داد مرد نقابداری آنجا نبوده و همسر مقتول دروغ می‌گوید که در همان محل قتل بازداشت شد. متهم زن اظهارات ضد و نقیضی را مطرح می‌کرد.

وی در نبود بازپرس پرونده برای تحقیقات نزد میثم حسین‌پور، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران منتقل و بعداز 120 دقیقه تحقیق قضایی اعتراف کرد و گفت: 12 سال قبل با مردی ازدواج کردم اما به دلیل خیانت‌هایش از او جدا شدم که چند سال بعد فوت شد. لیسانس میکروبیولوژی دارم مدتی در بیمارستان و چند ماه هم خبرنگار یک سایت بودم و حتی سال‌ها آرایشگری انجام دادم و زندگی‌ام را جمع و جور می‌کردم. بعد به خانه مادرم رفتم اما بعداز چند ماه با ناپدری‌ام دچار مشکل شده و از آنجا به خانه خاله‌ام که همسایه مقتول بود، آمدم. او مجرد بود و هزینه زندگی‌اش را با دریافت کرایه در همان ساختمان محل قتل تامین می‌کرد.

وی افزود: او از من خواستگاری کرد و با مهریه 15 سکه‌ای یک سال قبل با او ازدواج کردم. سه ماه قبل فهمیدم شیره تریاک و قرص‌ های روانگردان مصرف می‌کند و معتاد است. اختلاف‌، درگیری و کتک‌کاری‌هایمان شروع شد و طلاقم نمی‌داد. آن شب هم دوباره دعوایمان شد و کتکم زد. از ترسم به اتاق خوابم رفتم و خودم را حبس کردم. نیمه‌های شب با صدای ناله‌هایش بیدارشدم که می‌گفت حالش خوب نیست و آب می‌خواست. از آشپزخانه لیوانی آب برداشتم و به شوهرم دادم که نوشید.

متهم زن ادامه داد: دستم را گرفت و پرتم کرد روی تخت خواب. از دستش فرارکردم و به اتاق نشیمن رفتم که دنبالم آمد. تبرزین را از زیر مبل برداشت و با آن می‌خواست مرا به قتل برساند. برای دفاع از خودم چاقوی آشپزخانه را برداشتم که با هم درگیر شدیم. ضربه‌هایی به او زدم که زخمی شد. بعد که به خودم آمدم او مرده بود. شوکه شدم و به همسایه‌ها به دروغ گفتم مردی نقابدار به خانه‌مان آمده، شوهرم را کشته ومی‌خواست مرا هم بکشد که نتوانست و فرارکرد. پشیمانم و برای دفاع از خودم قاتل شدم. متهم زن با اعتراف به شوهرکشی به اداره پلیس منتقل شد تا به پزشکی قانونی معرفی و سلامت روانی‌اش بررسی شود‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها