رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر همدان:

طرح‌های مصوب دولت در سفر استانی به اطلاع مردم رسانده شود

مدیر مرکز پاسخگویی 137 شهرداری همدان گفت: 520 تماس برای رفع آبگرفتگی با سامانه 137 شهرداری برقرار شده است.
کد خبر: ۱۳۷۴۹۹۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سعید خوشبخت با بیان اینکه شبکه پاسخگویی ۱۳۷ شهرداری همدان در بارندگی اخیر به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در کنار مدیریت شهری و مردم بوده است اظهار داشت: به محض شروع بارندگی و لزوم دریافت پیام ها و اطلاع رسانی در خصوص مشکلات مربوط به آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب، مجموعه سامانه ۱۳۷ آماده دریافت گزارش ها و پیام های مردم بود. وی ضمن تشریح گزارشات مردمی در خصوص بارندگی اخیر افزود: در این سامانه ۵۲۰ مورد تماس و ۸۰۱ مورد تعداد پیام دریافتی مربوط به آبگرفتگی دریافت و پیگیری شده است.

وی بیشترین تماس ها و پیام های مرتبط به آبگرفتگی را مربوط به مناطق سه و چهار دانست و گفت: شهرک اندیشه، شهرک مدنی، خضر و قاسم آباد درمنطقه سه و شهرک فرهنگیان و حصار امام در منطقه چهار بیشترین تماس و پیام را در خصوص آبگرفتگی داشته اند.

مدیر مرکز پاسخ گویی ۱۳۷ شهرداری همدان با اشاره به پاسخگویی منظم به مسائل و مشکلات خدماتی، عمرانی و سایر حوزه های مختلف مدیریت شهری به شهروندان گفت: سامانه پاسخ گویی ۱۳۷ به صورت شبانه روز آماده دریافت هرگونه تماس شهروندان و رسیدگی به مشکلات است.

ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
ایستاده در سیل

روایت دست‌اول امدادگران از عملیات جست‌وجو و نجات در سیل امامزاده داوود و فیروزکوه

ایستاده در سیل

همه زنده زنده سوختند

نصرت‌الدین نصراللهی تنها شاهد حادثه سقوط هواپیمای فرماندهان جنگ، از آن روز می‌گوید

همه زنده زنده سوختند

نیازمندی ها